MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 1:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 29, 2012 11:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 04, 2011 8:45 pm
Posty: 40
Numer GG: 3829726
Lokalizacja: Będzin
Panowie mam problem , znaczy ojciec ma problem mianowicie lały wtryski tzn śmierdziało we wnetrzu. Po zdjęciu pokrywy okazało sie ze niestety przy wtryskach samo dzisdostwo , puszczaly paliwo do gory przez podkladke usczelniającą pod wtryskiem.
Po zdemontowaniu okazało się ze gwint w który wkreca sie ta stopke która dociska wtrysk zerwany ma gwint .

jest to długa sruba 6 , czy ktos orientuje sie jak to mozna naprawic zeby nie demontowac głowicy a co jeszcze gorsze jej nie wymieniac ?


Na górę
Post: ndz sty 29, 2012 11:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
o ile miedziana podkładka to koszt w ASO koło 2.40 sztuka o tyle ten gwint to cięższa sprawa, podjedź do kogoś od głowic, być może rozwierci ten otwór i wkręci jakąś przejściówkę.

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 4:42 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 04, 2011 8:45 pm
Posty: 40
Numer GG: 3829726
Lokalizacja: Będzin
Będzimy próbowac nagwintowac to na 8 , może da rade.


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 4:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
a co z opiłkami ? ściągasz głowicę ? czy masz jakiś patent na odsysanie ich ?

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 5:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Tak sobie mysle, że gwint pod srubę stopki nie jest na przelot, a więc większego problemu chyba nie powinno być.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 8:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 04, 2011 8:45 pm
Posty: 40
Numer GG: 3829726
Lokalizacja: Będzin
Opilki sie jakos wydmucha kompresorem a jak zostana na dnie to nic zlego nie zrobią. Bo ten otwor nie jest na wylot.


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 8:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Zamiast rozwiercać na większy gwint rozwierć na sprężynkę - gwint będzie dużo mocniejszy.
http://allegro.pl/sprezynki-zerwany-nap ... 70643.html

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 11:34 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 04, 2011 8:45 pm
Posty: 40
Numer GG: 3829726
Lokalizacja: Będzin
naprawial ktos może gwint takim "cudem"


Na górę
Post: wt sty 31, 2012 8:56 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
PawełSEC pisze:
Opilki sie jakos wydmucha kompresorem



Lepiej nałożyć smar na gwintowany otwór i opiłki zebrać po pracy razem ze smarem.
Te sprężynki to helicoil , ale przy ich stosowaniu i tak trzeba wykonać gwint , więc nie wiem czy byłby sens stosowania, no chyba, że jest konieczność utrzymania pierwotnego fi otworu.
http://www.youtube.com/watch?v=79IYC4L68LU

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt sty 31, 2012 9:21 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
THC pisze:
Lepiej nałożyć smar na gwintowany otwór i opiłki zebrać po pracy razem ze smarem.
Te sprężynki to helicoil ,


Ja włączam odkurzacz podczas gwintowania z kawałkiem spreparowanej pasującej ssawki.
Helicoil jest stosowany od lat i działa doskonale.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: sob lut 18, 2012 10:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:33 am
Posty: 77
Lokalizacja: Południowe okolice Warszawy
Sorry za lekkie odgrzanie kotleta...

Jak operacja? Sprężynki o których koledzy wspominali dały rade przy mocowaniu wałka w głowicy w Mondeo 2.0TDCI, ale trzeba je wklejać na klej do gwintów i poczekać przynajmniej ze dwie godziny. Jeżeli śruba jest 6, to gwintuj na 7, a nie 8.

_________________
'76 Mercedes-Benz 123.023 240D
'02 Mercedes-Benz 203.216 C270CDI
'03 VW Golf 1.9TDI Basis bez niczego

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Na górę
Post: sob lut 18, 2012 10:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 04, 2011 8:45 pm
Posty: 40
Numer GG: 3829726
Lokalizacja: Będzin
Trzeba bylo nagwintowac na M12 dotoczyc taka tulejke zewnątrz m12x1.25 a przez srodek m6x1 . tulejka wkrecona w głowice i poskręcane jak w oryginale.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl