Czesc Kolego.
Czytam o Twoich problemach ale nie doczytalem sie, czy sprawdziles kompresje... Wedlug mnie sprawdz ja najpierw! Jesli nie ma kompresji, to znaczy, ze zle poskladales rozrzad. Jesli kompresja jest, to szukamy dalej.
W Twoim motorze jest wtrysk KE-jetronic (V). Jest to ostatnia juz generacja wtryskow tego typu i charakteryzuje sie ona elektronicznym sterowaniem zaplonu. Modul sterujacy zaplonem, to taka smieszna plytka, zamontowana na lewym nadkolu, dochodza do niej dwie duze okragle wtyczki, jedna okragla mala i wezyk podcisnieniowy.
Ale skoro mowisz, ze iskra jest, to w tej materii pewnie wszystko dziala jak nalezy.
Drugim, charakterystycznym dla tej generacji wtrysku urzadeniem jest "magiczny" przekaznik MAS. Jest to urzadzenie, ktore kontroluje prace pomp paliwowych, sprezarki klimatyzacji, pompy powietrza. Nie steruje on wtryskiem i dawkowaniem paliwa. Pokretlo na nim zamontowane, nie sluzy do ustawiania "opcji pracy"

To pokretlo sluzy jedynie do prawidlowego wpinania MASa do wtyczki. W pozycji "I" jest zapiety, po przekreceniu na "0" mozesz go wyjac, podnoszac go do gory. Wiec skoro pompy chodza, to pewnie MAS tez jest ok.
Moim skromnym zdaniem, jezeli jest paliwo, jest iskra i bedzie kompresja i jestes pewien, ze dobrze ustawiles rozrzad to jedyne co pozostaje sprawdzic to dwa czujniki: czujnik obrotu walka rozrzadu lub czujnik obrotu walu, ten przy skrzyni biegow. Te czujniki daja sygnaly do modulu zaplonowego.
A powiedz, masz jedna cewke, czy dwie?