MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 5:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr paź 10, 2007 12:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
dziś naprawiłem potencjometr w rozdzielaczu paliwa, ale silnik teraz ma bardzo wysokie obroty 2 tys., sprawdzałem juz cięgna, linke od gazu, ale nie da się na tym nic obniżyc obrotów, gdzie je się reguluje???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 10, 2007 12:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie reguluje sie - sprawdz przelaczniki przepustnicy czy dzialaja, sprawdz nastwanik wolnych obrotow, moze sie zacial w polozeniu otwartym

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 10, 2007 3:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
mati124 coupe pisze:
ale nie da się na tym nic obniżyc obrotów, gdzie je się reguluje

one sie regulują same, jesli jest załączony układ biegu jałowego
a odpowiedzialny za załączenie jest czujnik położenia przepustnicy
a nic "przy" okazji wymiany przepływki nie majstorwałes przy śrubce zderzakowej przepustnicy, bo to wygląda na uszkodzony czujnik lub podregulowana przepustnica. [oczko]
tak czy siak sterownik dostaje info ze gaz już jest wciśnięty i podkręca obroty

ps
Mogłeś kontynuować swój temat temat

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 10, 2007 7:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Mozliwe że ta śrubka zderzakowa przepustnicy została przestawiona, jak leżał ten rozdzielacz w garażu to kręciłem tą śrubka, aby zobaczyć co ona podnosi :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 8:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
mati124 coupe pisze:
jak leżał ten rozdzielacz w garażu to kręciłem tą śrubka,

Mati - może zapodaj foto jaka śrubka kręciłeś
tak będziemy po omacku sie domyślać [oczko]

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 8:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Kręciłem tą srubką która jest pod filtrem powietrza, w filtrze powietrza na środku jest otwór aby pokręcić tą śrubka, jest ona na imbusa.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 8:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
To sobie zmieniles sklad mieszanki..., wyciagnij bezpiecznik z przekaznika przepieciowego (silnik w noralnej temp. pracy) odpal i wyreguluj tak zeby dobrze chodzil. po wlozeniu bezpiecznika powinno byc juz dobrze o ile masz elektronike ok.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 9:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A czy ten przekaznik przepięciowy znajduje się obok akumulatora razem z innymi przekaznikami???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 9:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Tak, to ten z bezpiecznikiem/bezpiecznikami na gorze.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 9:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A więc musze rozgrzać silnik, wyjąć ten bezpiecznik, odpalić samochód i regulować obroty tą śrubką???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 9:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mati124 coupe pisze:
regulować obroty tą śrubką



Srobka nie reguluje sie obrotow tylko sklad mieszanki ale w tym przypadku mozna uzyc takiego skrutu myslowego. Jesli silnika dobrze bedzie chodzil bez bezpiecznika to mozna przyjac ze wartosc bazowa skladu jest ok i po wlozeniu bezpiecznia juz elektronika bedzie sobie doregulowywac jak bedzie uwazac za stosowne. Mozesz tez odlaczyc calkowicie sterownik (komputer) w razie jakbys mial problemy z dostaniem sie do przekaznika.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 9:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Spróbuje tak zrobić, zobaczymy co z tego wyniknie :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 8:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A więc, zrobiłem tak jak kolegaroadrunner mi doradził, wypiołem bezpiecznik z tego przekaznika przepięciowego, silnik był rozgrzany, regulowałem tą śrubką, wszystko było Ok, obroty wręcz idealne, na benzynie, jak i na gazie, ale gdy znowu włożyłem ten bezpiecznik, to silnik dalej miał takie wysokie obroty, jak przed regulacja , co może być uszkodzone, jakiś czujnik???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 16, 2007 9:35 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
mati124 coupe pisze:
co może być uszkodzone, jakiś czujnik

Pisałem i napisze jeszcze raz czujnik położenia przepustnicy

A teraz łopatologicznie [zlosnik] [zlosnik]
pod zaznaczona wtyczka masz trzy bolce
sprawdź czy od środkowego do któregoś z zewnętrznych masz sygnał zwarcia dla zamkniętej przepustnicy
Obrazek
możliwe tez, że jakim cudem pomyliłeś wtyki pomiędzy czujnikiem przepustnicy a potencjometrem,
no ale w M103 to trzeba sie postarać aby coś takiego zrobić [oczko]

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 16, 2007 9:40 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
~Jurand - rurka z chlodnicy Ci spadla :-D

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl