MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 11:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 18, 2010 8:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 28, 2006 1:30 am
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Od niedawna posiadam MB124 E200 silnik M111.940.Zapala normalnie wolne obroty ok. Ale za to żre ok 18 litrów benzyny a 21 litrów gazu. Instalacja LPG sekwencja Diego G3. Do tej pory wymieniłem. sonda lambda bo wywala błąd sądy, świece i kable. Może ktoś z kolegów miał taki przypadek. Będę wdzięczny za rozsądne sugestie.

_________________
S124 230TE 1988; S124 200E 1994


Na górę
Post: sob gru 18, 2010 8:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Obstawiam walnięty przepływomierz [zlosnikok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: sob gru 18, 2010 10:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 28, 2006 1:30 am
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Tylko że ten model go nie ma. To jest 2.0 na PMS

_________________
S124 230TE 1988; S124 200E 1994


Na górę
Post: ndz gru 19, 2010 8:42 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Faktycznie, myslalem ze to taki sam silnik jak u mnie w clk, ale ja mam 111.945 i wlasnie przez walniety przeplywomierz duzo palil.
W takim razie proponuje sprawdzic kata i ew. go wymienic/wywalic bo moze byc zapchany/oberwany w srodku.
Mozesz tez sprawdzic wtryski czy nie leją, termostat (czy auto bywa niedogrzane?) i ew. przyjrzec sie przepustnicy. Chyba ze jakis czujnik temp. silnika/powietrza jest walniety...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: ndz gru 19, 2010 4:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 28, 2006 1:30 am
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Zacznę od wtrysków bo katalizatory wyciąłem a termostat założłem nowy

_________________
S124 230TE 1988; S124 200E 1994


Na górę
Post: ndz gru 19, 2010 7:06 pm 
Offline

Rejestracja: pn maja 03, 2010 10:24 am
Posty: 0
Numer GG: 2329845
Lokalizacja: Kraków
Sonny napisałem Ci już na mb.org. Skoro Ci dużo pali zarówno LPG jak i PB nie szukaj dziury we wtryskach. Instalacji paliwowe w obu przypadkach są różne. To jest PMS a to oznacza iż jest MAP sensor - wyczyść go.
Następnie sprawdź wiązkę niskonapięciową silnika (padają na potege) a potem oba czujniki - temperatury silnika w głowicy oraz temp. powietrza w dolocie.
Sprawdź o co Cię prosiłem czyli, czy jest utrata mocy, jak ze stabilnościa obrotów biegu jałowego. Napisz czy masz ASB.

_________________
W124 200E 1992r M111.940 ASB ASD ortopedia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl