Arch pisze:
Pytam w odniesieniu do S124 E200T 1993. W moim przypadku jest jakis fail, gdyz w obu ustawieniach przy maksymalnie wcisnietym gazie (bez kickdowna) kreci do 6000 obr/min. i dopiero wtedy zmienia bieg.
No i właśnie tak ma być. Wszystko zależy jak głęboko wciśniesz gaz z tym, że przy ustawieniu E trzeba go wciskać głębiej żeby skrzynia pracowała tak jak przy ustawieniu S.
I różnice są wyczuwalne tak gdzieś do 3/4 zakresu pracy pedału gazu.
Regulacja linki detent też ma wpływ na odczuwanie tych dwóch zakresów pracy skrzyni.
A odnośnie sprawdzenia czy do skrzynie dochodzi podciśnienie po przełączeniu na E, to wystarczy zdjąć przewód podciśnieniowy z elektrozaworu, który znajduje się z lewej strony pod maską tuż przed skrzynką z bezpiecznikami, i przyłożyć palec do króćca z którego zdejmiesz przewód, po przełączeniu na E powinno ci wessać palec.