MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 6:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 20, 2009 1:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Witam
mam takie pytanko.. przy wymianie dyfra w szejkolu bez wzgledu na przelozenia jesli rocznikowo (seryjnie) sie dyfry zgadzaja to wymiana polosi i innych tego typu rzeczy jest konieczna/musowa czy wystarczy sam dyfer przelozyc ? ( o laczniku czy poduszcze nie pisze bo to wiadomo ) ale chodzi mi o polosie , czy kazdy dyfer mial te same, i na ta sama ilosc srub i bedzie to na zasadzie pug and play czy polosie trzeba zmieniac?

pozdrowka!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 21, 2009 9:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Różnią się. Z tego co wiem to były 2 rodzaje półosi w w126.

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

_________________
W126 250D, 81'
W 126 250D, 86' - dawca
W 124 E-klasse, '93 - ex
W 124 250D, '87 - ex
W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 21, 2009 10:06 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
no dobra, ale kiedy jakie montowali i jak do tego dojsc ;) chodzi mi o zmiane dyfra z 3,46 na 2,24 czyli z sel 300 na dyfer od sel500 , ew sel560 czyli 2,65 jak dobrze pamietam przelozenie.. :roll: (rocznikowo wszystkie po lifcie czyli dyfry plug and play jesli chodzi o montaz

pozdrowka!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 24, 2009 11:32 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Poszedł PW.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 05, 2009 1:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Panowie odgrzebuje bo wciaz za dyfrem latam.. sprawa polosi... czy one maja jakies oznaczenia ? bo moje polosie maja 3 "pierscienie/wytloczenia" tak po srodku kazda polos.. czy to oznaczenie dlugosci czy czegos innego ? moze po tym dojdize jaka to polos jest??

czy dyfry na dlugosc sa te same czy tego tez nikt nie wie i trzbea by mierzyc?

pozrowka!


Na górę
Post: śr lis 10, 2010 11:58 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Odgrzebuje temat... z dyfrem walcze przeszlo rok i sie zdenerwowałem.. postanowilem zregenerowac stary most przy jednoczesnej zmianie przelozen w nim na takie jakie powinny byc przy moim silniku. Jest to wykonalne w tym zakładzie : http://www.anwa.dolpi.pl/ - gosc bardzo powaznie podchdozi do sprawy.. daje gwarancje, sklada na czesciach MB.. wiec kola o odpowiednich przelozeniach ma orginalne.. tylko pytanie :

czy ktos zna ten zakład i moze podzielic sie opinią na temat tego zakładu?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl