MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 2:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 05, 2006 6:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Witam! Mój MB 200E rok 1991 ma małe problemy w odpalaniu na zimnym silniku. Nie może wskoczyć na odpowiednie obroty, lecz męczy się na takich około 500. Po przegazowaniu lub przejechaniu niewielkiego kawałka wszystko się normuje, choć na ciepłym silniku obroty są chyba troszke za wysokie - około 1200. Mój mechanik stwierdził, że to z pewnością silniczek krokowy (wiem, że w MB to troszkę inny układ, ale wszyscy wiedzą o co chodzi). Na poniedziałek ma załatwić mi jakiś sprawny. Czy to napewno właśnie to,a jeśli nie to co?

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 7:14 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
To coś nie jest silniczkiem krokowym ponieważ nie ma charakterystyki silnika krokowego, tylko regulatorem obrotów minimum.Ten regulator może się zaciął na tłoczku i trzeba by go posmarować np. WD 40.
Równie dobrze za utrudnione zapalanie zimnego silnika winnym może byc wtryskiwacz rozruchowy albo elektroniczny uklad sterujący popularnie nazywany komputerem.Jak on nie działa to uklad KE-Jetronic pracuje w trybie awaryjnym i na zimnym silniku jest kłopot z odpaleniem, natomiast na ciepłym jest prawie normalnie.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 7:31 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Proponuje sprawdzic srebrny przekaznik (chyba bylo na forum)

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 15, 2006 11:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Srebrny przekaźnik ok! Po sprawdzeniu okazało się, że siliczek krokowy(upss regulator wolnych obrotów) nie jest nawet podłączonoy, wypieta kostka. Sam nie wiem podączać, a jak coś się stanie?

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 15, 2006 11:58 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jak wybuchnie bedziesz mial problem z glowy [zlosnik]

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl