MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 3:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 17, 2006 9:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Silniczek 2.0 benzyna, nie jezdzi na gazie, rocznik 87, przebieg 240000. Pali ok 1L oleju na 1000km. Jaka moze byc przyczyna?

2 mankament z tym autem to taki ze po silnik po rozgrzaniu i przejechaniu kilku km czasami gasnie, nie zawsze ale tak jest. Czesto jest tez tak ze jesli jest nagrzany to zgaszeniu silnika nie da sie go ponownie uruchomic. W obu przypadkach trzeba odczekac minute, czasami troche wiecej i wtedy zapali elegancko..

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 10:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Co do ilości spalanego oleju to 1l na 1000 km mieści się jeszcze w granicach dopuszczalności [zlosnik]

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
Post: śr maja 17, 2006 11:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Rybaczenkow pisze:
Silniczek 2.0 benzyna, nie jezdzi na gazie, rocznik 87, przebieg 240000. Pali ok 1L oleju na 1000km. Jaka moze byc przyczyna?

2 mankament z tym autem to taki ze po silnik po rozgrzaniu i przejechaniu kilku km czasami gasnie, nie zawsze ale tak jest. Czesto jest tez tak ze jesli jest nagrzany to zgaszeniu silnika nie da sie go ponownie uruchomic. W obu przypadkach trzeba odczekac minute, czasami troche wiecej i wtedy zapali elegancko..


Sprawdziłbym kompresję. Być może coś jest z pierścieniami.
Sądzę, że obie sprawy mogą być ze sobą powiązane.

_________________
MB - full contact
126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 10:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Nie sa powiazane bo niedawno wymieniany byl silnik na inny, tamten nie palil oleju ale trzeba go bylo wymienic bo pekl, a w obu silnikach sytucja z zapalaniem ta sama.

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 10:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
sprawdź filtr paliwa czy aby nie przytkany

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 11:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
wszystkie filrty byly wymieniane..

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 11:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
a zespół regulacji składu mieszanki był od starego silnika, czy był w komplecie z nowym

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 12:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
ro2man pisze:
a zespół regulacji składu mieszanki był od starego silnika, czy był w komplecie z nowym


a tego to nie wiem... :-?

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
Post: czw maja 18, 2006 3:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Rybaczenkow pisze:
Silniczek 2.0 benzyna, nie jezdzi na gazie, rocznik 87, przebieg 240000. Pali ok 1L oleju na 1000km. Jaka moze byc przyczyna?


1. Uszczelniacze trzonów zaworowych pewnie już kiepskie i olej puszcają.
2. Kiepskie lub popękane pierścienie

Ja bym stawiał na to pierwsze. Temat już kilka razy przerobiłem (na cudzych i swoich autach). Niestety wymiana nie zawsze skutkuje długożywotnością bo przy wymianie uszczelniaczy powinno się rownież wymienić prowadnice bo jeśli zawór będzie za bardzo pracował na boki to potrafi zdjąć nowy uszczelniacz. Na kilka przypadków takich zabiegów tylko w jednym jak do tej pory był taki fefekt, właśnie auto stoi u mechanika i próbują coś z tymi pospadanymi uszczelniaczami zrobić :(

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl