MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 16, 2024 1:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 930 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt paź 31, 2008 7:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:20 pm
Posty: 37
stwierdzilem ze niebede sie bawil z regulacja potencjometra gdyz moja przeplywka przezyla juz kilka niezlych strzalow ,tak wiec zdemontowalem gaz i kupilem nowke przeplywomierz z potencjometrem Boscha.
rozumiem ze przy tym nowym nic nietrzeba grzebac ?? jest fabrycznie poustawiany??

pewnie w niedziele bede montowal i odrazu na wszelki wypadek zapytam :-?

jakby objawy niezniknely czyli:
szalenie na wolnych obrotach
gasniecie ,
dlawienie sie i brak mocy do 4 tys obr

to w czym dalej szukac?? pytam zeby nielatac od samochodu do kompa i zpowrotem


:roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 01, 2008 1:07 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
to widze, że ładnie sie wykosztowałeś ;)??
Sprawdzić ustawienie zawsze warto :) .. bo z tego co piszesz wynika ze.. jest nie dokonca tak jak być powinno.
Posprawdzaj wszystko co zostalo napisane wcześniej i pochwal sie wynikami. Ja dzisiaj zabieram sie za wtrysk w SELu...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 01, 2008 5:19 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:20 pm
Posty: 37
jutro montuje nowa przeplywke , a pytalem co dalej jezeli nadal objawy nieznikna :-?

za nowa przeplywke z potencjometrem klapy dalem 350 ,takze chyba nie taka tragedia zwazywszy na ceny uzywek


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 9:41 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Marcin S pisze:
, jak tak to sprawdze co potrafi odczytać w formie analogowej oczywiście wszystkie dane w czasie rzeczywistym. Potem postaram się potestować taki za 8 tys zł.

hehe, CDIF II nie ma nawet w danych czegoś takiego jak W124 itp, zaczyna się od W202 i złączu 38pinowym ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 10:33 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
adasko To jaki ty masz model?? :)
Bo z tego co ja się oreintuje przepływka do KE kosztuje ok 3000-3500zł ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 3:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:20 pm
Posty: 37
model niewiem kupilem do mojego silnika W124 200 ,230 i w sumie wyglada identycznie jak stara.

zamontowalem dzisiaj ,odpalilem ,silnik wskoczyl na ssaniu na 1200 obr, pracowal rowno jednak moje zczescie nietrwalo dlugo ,nieminela minuta a wszystko wrocilo do normy :cry:
falowanie od 1500 do 500 obr ,gasnie i niewkreca sie na obroty tylko dlawi

poprostu rece mi juz opadaja jestem blisko zalamania nerwowoego niewiem co dalej z tym zrobic nawet niema zadnego kompetentnego warsztatu do ktorego moglbym sie zwrocic

POMOCY!!!!!! :cry:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 8:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
adasko to gdzie ty kupiłeś ten przepływomierz [totalszok] ??
Daj mi namiar bo przyda mi się potencjometr [zlosnik]
adasko pisze:
nawet niema zadnego kompetentnego warsztatu do ktorego moglbym sie zwrocic

ehh znam to doskonale. Jak się samemu czegoś nie zrobi to nie będzie działało :/ nie wiem po co są te warsztaty, mechanicy ... po przygodach z samochodami poznałem chyba z 50 mechaników, każdy do bani.

Wracajac do tematu KE to mam problem:
W SELu robiłem pomiary, wybłyskałem błędy i zabrałem się za pomiar wypełnienia. Wynik był ... prawie zerowy, cholera wie czemu. Następnie nastąpił pomiar lambdy - 0,1V (Janfocus przypomnij bo nie jestem pewien czy tak było [zlosnik] , ogólnie mało pamiętam co sie działo). Więc zdecydowanie za mało. Po tym pomiarze znowu krok do gniazda diagnostycznego i teraz już pokazywało 14V !!?? a podczas kręcenia śrubą regulacyjną w puszcze nie zmieniało się kompletnie nic!
O co chodzi? popełniliśmy jakiś błąd? Czy mój samochód zwariował na stałe ;)?? Dodam, że po lekkim kręceniu śrubą regulacyjną trochę mniej buja budą i praca silnika jest ogólnie OK.
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 8:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
BrunoGiamatti pisze:
0,1V (Janfocus przypomnij bo nie jestem pewien czy tak było

no tak [zlosnik]
lambda w zakresie 10-90mV czyli rząd wielkości za mało, złącze diagnostyczne (pin'y 3-5) pokazuje podobnie, po odłączeniu lambdy zapala się check engine i złącze podaje ponad 14V, regulacja imbusem nie daje żadnej zmiany na złączu w obu przypadkach. Odłączenie aku resetuje check engine i wracamy do wskazań na poziomie sondy lambda....
dziwny ten 3cio seryjny układ z pamięcią... [zlosnikz]

W moim zaś walka ze słabymi osiągami na benzynie (ponad 15sek do 100km/h, gdy na LPG jest 8,4s) okazała się dość specyficzna... Bo pomiar przyspieszenia danego dnia ok 9,4s-bena. Odłączenie sondy L w poszukiwaniu zakłóceń dla Kompa z powodu instalacji gazowej (długiego nie ekranowanego przewodu) daje rezultat pogarszający osiągi -więc chyba nie tędy droga...
Pomiar napięcia na pompach paliwa -od 3-11V i zmienia się. Zaczynam podejrzewać że po prostu iskrzy mi przekaźnik pomp -sprawdzę na dniach.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 03, 2008 11:58 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Na allegro byly cale korpusy przeplywomierza z potencjometrem (nowe) za smieszne pieniadze - podawalem kiedys linka na liscie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 03, 2008 4:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:20 pm
Posty: 37
ja wlasnie na allegro kupilem ,czeto sie pokazuja u tego samego sprzedawcy.

A wiec pomoze mi ktos ??co dalej?? :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 03, 2008 4:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A zamotowale caly korpus - jak rozumiem? Wyregulowales sklad mieszanki sruba CO? Ustawienie potencjometru tez trzeba by zweryfikowac miernikiem.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 03, 2008 5:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:20 pm
Posty: 37
tak caly zamontowalem. myslalem ze jest to juz wstepnie ustawione,to musze wszystko ustawiac?? niewiem jak to zrobie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 03, 2008 5:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ustawienie potencjometru bylo juz tu nie raz opisywane... nawet w pierwszym poscie w tym watku!!
Ustawienie CO najlepiej na analizatorze, ale wstepnej regulacji mozna dokonac recznie (chyba bylo to opisywane w tym watku?!).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 03, 2008 5:56 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ja nie wiem jak ja mam wybić Wam z głowy analizator spalin do regulacji KE! :roll:

Dla mnie nowa obudowa klapy to też rarytas, ostatnio widziałem jedną zamontowaną w samochodzie. Nie grzebałem w tym do końca ale jestem prawie pewny, że wymaga regulacji położenia potencjometru. Znaczy wszystko jest prawie OK i pewnie gdy wszystko było by nowe to nic nie potrzba by kręcić, ale nie jest....

Alpaq - ja nie wiem czym Wy mierzyliście ten sygnał z lambdy. Do tego najlepszy owszem woltomierz wskazówkowy ale tutaj już nie taki prosty - musi mieć wzmacniacz wejściowy aby nie obciążać sygnału z sondy. A normalnie aby cokolwiek ocenić to tylko oscyloskop.
Wskazanie wypełnieniem strojenia na pinie diagnostycznym w autach z DTC zawsze tylko po odczytaniu wszystkich błędów (nawet jak ich nie ma) i po każdym włączeniu zapłonu.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 03, 2008 6:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ukaniu pisze:
Wskazanie wypełnieniem strojenia na pinie diagnostycznym w autach z DTC zawsze tylko po odczytaniu wszystkich błędów (nawet jak ich nie ma) i po każdym włączeniu zapłonu.

Czyli tu mogliśmy popełnić błąd nie odczekując jak należy wszystkich błysków ;)
Dzięki. Jutro sprawdzę jeszcze raz.
Pozrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 930 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl