georem pisze:
Samsung1 pisze:
JareG pisze:
Cena wynikala nie tyle z silnika, co z marketingu
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
No i z wypasu.
Dokładnie tak.
Jakoś wydaje mi się, że NIE TYLKO o marketing chodzi.
Za dużo rzeczy z 560 nie pasuje do 420/500 (w zasadzie wszystko pomijając tylko nadwozie).
Inny silnik/
elektronika/przeniesienie napędu (np. kilkadziesiąt koni więcej i
Remik - nie pitol
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
[oczko] Ja wiem, ze jestes dumny ze swojego 560, ale ja mam taki w budzie od 500. I wsio dziala.
Co do wydajnosci - mam dobry silnik, Ci co jechali wiedza.. i objechalem DOBRE 500se, dosyc latwo*. Ale nie na tyle znacznie, zeby sie podniecac - a pamietaj, ze mam most i skrzynie od 500ki, czyli jestem szybszy na starcie niz 560
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cytuj:
ponad 100 Nm uzyskiwane przy niższych obrotach na ulicy nie leżą), a i spalanie w katalogu o dobre 2 litry o czymś świadczą. I to się czuje zarówno na drodze jak i w kieszeni. O wyposażeniu nie mówię bo to jest jasne, wystarczy spojrzeć w cenniki i czarne kropki.
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Co do spalania, to juz o nim pisalem - przy normalnej jezdzie w zasadzie nie ma roznicy miedzy 500 a 560.
Roznica w cenie miedzy 500 a 560 to naprawde glownie marketing, bo 560 to byl luksus posrod luksusu.. nivo w standardzie, w 560SEL tylna kanapa z pelnym sterowaniem elektrycznym itepe.
* on wystartowal szybciej - ja musze uwazac bo nie mam ASD/ASR - a mimo to na krotkim dystansie mialem moje pol auta przed nim
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.plhttp://www.mb.org.pl/