MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 6:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt lis 05, 2010 3:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 02, 2010 8:51 pm
Posty: 372
Numer GG: 8740062
Lokalizacja: mazowieckie
Mój plastik w klekocie wcale się nie przegrzewa :)

_________________
S124 250D 12/91 manual, malachite metallic
W124 300E 08/89 automat, nautical blue metallic

Mercedes się nie psuje, Mercedes się zużywa!


Na górę
Post: pn lis 08, 2010 7:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Dennis pisze:
Mój plastik w klekocie


Bo masz drugi silnik [zlosnik] [oczko]

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pn lis 08, 2010 4:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 03, 2001 2:00 am
Posty: 133
Lokalizacja: Ciechanów
Witaj,

ostatnio o to samo molestowałem Korbowodzika w tym samym silniku.
Tu jest ta różnica, że nie ma visco a jest elektromagnes co powoduje ze nie załącza się stopniowo jak w przypadku visco a skokowo.
Do tego należy pamiętać, że temperatura załączenia dla 200d to 106 lub 108 stopni Celsjusza.

Według powyższego wszystko jest ok.

Pozdrawiam


Na górę
Post: pn lis 08, 2010 5:12 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Hej,

dzięki wszystkim za rady i cenne informacje. Ponieważ jak dotąd się nie zagotowałem to wydaję się, że wszystko jest OK. Dzięki - takiego silnika jeszcze nie miałem.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn lis 08, 2010 8:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
kolarek pisze:
Tu jest ta różnica, że nie ma visco a jest elektromagnes co powoduje ze nie załącza się stopniowo jak w przypadku visco a skokowo.
Roznica w stosunku do czego? Bukolowe 190 D (jak kazde 190 D) tez ma elektromagnes.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: pn lis 08, 2010 9:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Różnica w stosunku do visco, przecież jest napisane wyraźnie. :roll:

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pn lis 08, 2010 9:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Jest tez napisane "tu" - czyli w domysle w samochodzie kolarka. Tymczasem i kolarkowy i bukolowy maja sprzegla elektromagnetyczne wiec roznicy nie ma :roll:

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: wt lis 09, 2010 12:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 03, 2001 2:00 am
Posty: 133
Lokalizacja: Ciechanów
Tak, ale w domyśle chodzi o większość czyli wszystkie motory pięcio, sześcio i ośmio, dwunasto- cylindrowce które statystycznie przeważaja nad ilością 200d gdzie wg mojej małej wiedzy jest visco. Ja w pozostałych MB też mam visco i byłem podobnie zdziwiony jak Bukol.

Pozdrawiam


Na górę
Post: wt lis 09, 2010 3:09 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
kolarek pisze:
Ja w pozostałych MB też mam visco i byłem podobnie zdziwiony jak Bukol.


Właśnie - w innych MB, a trochę tego było, wskaźnik temperatury był/jest jak zaczarowany lub przyklejony :) Nawet w tym badziewiu 220CDI.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt lis 09, 2010 3:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
U mnie w 190D też w zasadzie nie ma problemu z latającą temp. :roll:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl