MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt cze 17, 2025 7:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 04, 2004 4:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Przeszukałem formu i tego wariantu nie znalazłem, więc byłbym wdzięczny za odpowiedź, jakie powinno być ciśnienie sprężania dla V8 450.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 04, 2004 6:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
ciśnienie na cylindrze, a stopień sprężania to dwie różne rzeczy jeśli się nie myle

EDIT

znalazłem tylko to - Compression ratio: 8,8 (silnik M 117 E 45)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 04, 2004 7:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
outsider pisze:
ciśnienie na cylindrze, a stopień sprężania to dwie różne rzeczy jeśli się nie myle

EDIT

znalazłem tylko to - Compression ratio: 8,8 (silnik M 117 E 45)


Masz oczywiście rację :oops: , ale bierze mnie grypa lub inne g... więc i brłkoczę. Oczywiście chodzi mi o ciśnienia w cylindrach M117

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 04, 2004 9:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
Spoko - dużo osób się myli ;)

Nadal nic nie znalazłem :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 05, 2004 4:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma. Ja w starym silniku 350 miałem na jednym 6,5 na drugim 8,5 a na reszcie niecałe 10... i śmigał [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 05, 2004 8:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Luk pisze:
Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma. Ja w starym silniku 350 miałem na jednym 6,5 na drugim 8,5 a na reszcie niecałe 10... i śmigał [zlosnik] [zlosnik]


Dzięki. Mój na razie kąpie się w nafcie. Zobaczymy, czy mu się poprawi.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 07, 2004 10:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Cytuj:
Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma.


Ostatnio ze znajomym ustawialismy rozrzad w 4,2 na cisnienie wlasnie :) i wyrownalismy na 12 Atm we wszystkich cylindrach.
Wiem - wiem - rozrzad ustawia sie na znaki - ale po ustawieniu na znaki silnik kulał. A teraz pracuje rownioutko i ladnie sie wkreca.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 07, 2004 8:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Przepraszam a jak sie ustawia rozrzad tak aby wyrownac kompresje? Bo przyznam nigdy o tym nie słyszałem i na tą chwile to wydaje mi sie wierutną bzdurą,ale jak to działa to nie mam nic przeciwko.Ale mi sie osobiscie wydaje ze przestawienie rozrzadu to kolizja zaworow z tłokami .......... Prosze o dokładny opis tej metody............

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 08, 2004 12:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Cytuj:
Przepraszam a jak sie ustawia rozrzad tak aby wyrownac kompresje? Bo przyznam nigdy o tym nie słyszałem i na tą chwile to wydaje mi sie wierutną bzdurą,ale jak to działa to nie mam nic przeciwko.Ale mi sie osobiscie wydaje ze przestawienie rozrzadu to kolizja zaworow z tłokami .......... Prosze o dokładny opis tej metody............


Dziala to podobnie jak zmienne fazy rozrzadu w BMW, Hondzie i Toyocie. Przestawienie rozrzadu o jeden zabek w jedna albo druga strone raczej nie spowoduje kolizji tlokow z zaworami. W przypadku silnika o ktorym mowie - ustawienie rozrzadu w/g znakow powodowalo, ze silnik "kulał" na wolnych obrotach i nie wkrecal sie na wyzsze. Pomiar cisnienia wykazal, ze w cylindrach z jednej strony jest niecale 8 Atm a z drugiej 12 Atm. Przestawienie rozrzadu dalo po 12 Atm we wszystkich cylindrach. Nie pamietam dokladnie co i jak zostalo przestawione - ale moge to ustalic i najpozniej w poniedzialek/wtorek dokladnie napisac - co jak i gdzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 11, 2004 12:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Luk pisze:
Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma. Ja w starym silniku 350 miałem na jednym 6,5 na drugim 8,5 a na reszcie niecałe 10... i śmigał [zlosnik] [zlosnik]


Kocham naftę [oczko] Po małej kapieli jest równo po 12-13 na wszystkich cylindrach.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl