MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:40 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sie 12, 2013 3:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Pacjent - M116 w wersji 4.2 z 1990 roku. Jestem w trakcie swapa silnika, dawca - anglik. Po włożeniu zespołu napędowego do ramy (skrzynia i silnik nie były rozkręcane) pojawił się wyciek płynu chłodniczego. Cieknie z małego otworka w bloku, który jakkolwiek jest przykryty przez kołnierz skrzyni, to nie jest w żaden sposób uszczelniony. W starym silniku (4.2 z 1986) też jest ten otworek.
Co to za otwór? w EPC nie mogę go wypatrzyć. Dlaczego z niego cieknie?

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
Post: ndz sie 25, 2013 3:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
to był brak kapsla przeciwzamrożeniowego. można usunąć.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl