MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 10:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lut 08, 2006 8:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 16, 2001 2:00 am
Posty: 12
Lokalizacja: bydgoszcz
witam mercmaniaków
problem mam następujący dziś po kilku dniach postoju musiałem przejechać sie MB i po przejechaniu kilku km zaczął kichać i parskać na lpg no i strzelił sobie .... wypadła to rurka gumowa pod kolektorem ssącym do silnika krokowego no to siup założyłem kręce i mysle sobie dalej bede jechał....
a tu du... wolnych obrotów brak tzn gasnie, no i nie chodzi tak jak przedtem...
pytanko o klape spiętrzającą jak ja wycentrować ew. sprawdzić czy jakieś specjalne narzędzia są potrzebne? a ha silnik 2,3 KE 85 r
pomocy
pozdro

Co jest nikt tego nie robił? Czy nie da sie samemu?
pozdro

_________________
w124 2,3 KE 85r
prezes1980@poczta.onet.pl
0608 306 450


Na górę
Post: czw lut 09, 2006 6:37 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
prezes1980 pisze:
witam mercmaniaków
problem mam następujący dziś po kilku dniach postoju musiałem przejechać sie MB i po przejechaniu kilku km zaczął kichać i parskać na lpg no i strzelił sobie .... wypadła to rurka gumowa pod kolektorem ssącym do silnika krokowego no to siup założyłem kręce i mysle sobie dalej bede jechał....
a tu du... wolnych obrotów brak tzn gasnie, no i nie chodzi tak jak przedtem...
pytanko o klape spiętrzającą jak ja wycentrować ew. sprawdzić czy jakieś specjalne narzędzia są potrzebne? a ha silnik 2,3 KE 85 r
pomocy
pozdro

Co jest nikt tego nie robił? Czy nie da sie samemu?
pozdro


Tam nie ma silnika krokowego tylko regulator obrotów minimum.
Aby wycentrować klapę,ktora po strzale potrafi sie zawiesić w gardzieli należy zdjąć mikser i odbój, a nastepnie sztorcowym kluczem 10 poluzować delikatnie srubę na klapie i nacisnąć klapę gora dół tak aby nie ocierala się w górnym położeniu o ścianki przepływomierza i dociągnąć śrubę delikatnie i ponownie nacisnąć ją.Jeżeli nie ociera to ok,jeżeli ociera powtorzyć czynność ,aż będzie dobrze.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl