prezes1980 pisze:
witam mercmaniaków
problem mam następujący dziś po kilku dniach postoju musiałem przejechać sie MB i po przejechaniu kilku km zaczął kichać i parskać na lpg no i strzelił sobie .... wypadła to rurka gumowa pod kolektorem ssącym do silnika krokowego no to siup założyłem kręce i mysle sobie dalej bede jechał....
a tu du... wolnych obrotów brak tzn gasnie, no i nie chodzi tak jak przedtem...
pytanko o klape spiętrzającą jak ja wycentrować ew. sprawdzić czy jakieś specjalne narzędzia są potrzebne? a ha silnik 2,3 KE 85 r
pomocy
pozdro
Co jest nikt tego nie robił? Czy nie da sie samemu?
pozdro
Tam nie ma silnika krokowego tylko regulator obrotów minimum.
Aby wycentrować klapę,ktora po strzale potrafi sie zawiesić w gardzieli należy zdjąć mikser i odbój, a nastepnie sztorcowym kluczem 10 poluzować delikatnie srubę na klapie i nacisnąć klapę gora dół tak aby nie ocierala się w górnym położeniu o ścianki przepływomierza i dociągnąć śrubę delikatnie i ponownie nacisnąć ją.Jeżeli nie ociera to ok,jeżeli ociera powtorzyć czynność ,aż będzie dobrze.