MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 12:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Odpalił ale...
Post: sob sty 24, 2004 3:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw maja 15, 2003 10:50 pm
Posty: 90
Lokalizacja: Jelenia Góra
Witam!
Po mroźnej nocy (-22) po długich, grzaniach świec (zgodnie z radami ze wcześniejszych postów). Odpalił w końcu ale, moim skromnym zdaniem nie tak jak powinno a mianowicie, kręci,kręci,kręci, i tak jak by nie zaskakiwał, jak by cos "przeszkadzało" aby zagadał...
nadmienie iż:
>bateria nowa
>ciśnienie w cylindrach jak w książce
>paliwko z Shella (nie zamarzło apropo koleś miał z Statoil=parafina w filterku [zlosnik] )
I co szanowni koledzy na to? ... a może tak ma być... ale chyba nie

_________________
Pozdrawiam-Aro
123 240 83" - EX


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 24, 2004 7:10 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Trzeba wyregulować zaworki - to podstawa. Poza tym przy -20stC to nie będzie odpalał po 3 obrotach.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 24, 2004 7:23 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Sprawdź wtryskiwacze i pompę (zawory oczywiście również).

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 24, 2004 8:02 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello

Pamietaj tez, aby nie krecic za jednym zamachem dluzej niz 20-25s. Rozrusznik moze tego nie wytrzymac i sie spalic. Pomiedzy zakreceniami nalezy robic co najmniej 30s przerwy (lepiej 1 minute).

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
Post: sob sty 24, 2004 8:31 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Jak zaworki wyregulowane, rozrusznik, beteria i swiece w porzadku, a filterki w miare nowe to znaczy, ze nalezy sie cieszyc ze pali w -22:) Moj pali do -10, pozniej zaczyna sie zabawa [zlosnik] Nic nie pomaga dobra pompa i wtryski. Poprostu setki tysiecy kilometrow zrobily swoje.

Oczywiscie jest prosta rada na to: remoncik [zlosnik] Mozna sprobowac, tez rzadszego oleju (wtedy lzej kreci), ale to moze sie skonczyc utrata kompresji. 15W/40 ma zakres stosowania do -15 stopni.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 24, 2004 8:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw maja 15, 2003 10:50 pm
Posty: 90
Lokalizacja: Jelenia Góra
... co do "zaworków", nimam pewnosci, ja już na "nich" przejechałem 15tk, także kolega Bukol, dobrze mnie uświadomił (dzięki :lol: ) a odnośnie pompy i wtrysków to jestem pewny,ale sprawdzić nie zaszkodzi.
A dziś w nocy w kotlinach ma być -25....czyżby biegun zimna a co na to Suwałki [zlosnik] ....

_________________
Pozdrawiam-Aro

123 240 83" - EX


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2004 2:59 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Trzeba wyregulować zaworki - to podstawa. Poza tym przy -20stC to nie będzie odpalał po 3 obrotach.



Tu sie zgodze, przy -20 moj tez po 3 obrotach nie odpala, najwyzej po 2 [zlosnik] [zlosnik] Jestem zadowolony, jeszcze mi sie tak nie zdarzylo, zeby nie odpalil, czy zebym dluzej krecil. Odpukac ... Pozdrawiam :-)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2004 11:19 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
Aro, no już od dawna biegun zimna wyniósł się z Suwałek na Halę Szrenicką... Rekordowe temperatury na Orlu sięteraz notuje. A fakt pamiętam , że póki mieszkałem w Jelonce to dwa tygodnie - 20 to było norma, teraz we wrocku jak spadnie poniżej 10 to duży szok...

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2004 4:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam spore kłopoty z odpalaniem, ale to już jest kilka przyczyn: pompka paliwa, ciśnienie na cylindrach, zawory i wtryskiwacze...niestety.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl