W W116 dojście do dmuchawy jest bardzo wygodne (chłopcy w MB pomysleli

).
Dmuchawa znajduje się na scianie silnika od strony pasażera i bardzo ładnie ją widać przykręcona jest na 2 śruby.
Musisz zdjąć te plastiki co są pod schowkiem i kanały nawiewu co są pod nimi i masz dmuchawe jak na dłoni.
Sterowanie dmuchawą to juz inna sprawa trzeba rozpruć przednią konsole tą część gdzie są suwaki od nawiewów.
przykręcona jest na dole wkretami które widać po wyjęciu dźwigienek do pociągania oraz tych plastików w których chodzą - są na wcisk ale delikatnie bo lubią pęknąć.
Jak wyciągniesz tę część konsoli to zobaczysz taki walec z którego wychodzi linka sterujaca klapą w dmuchawie.
I tyle.
Proponowałbym zacząć od bezpieczników, potem sprawdzić dmuchawe uwaga przewód(wtyczka) zasilający dmuchawe jest po drugiej stronie ściany więc trzeba pruć kabel albo zdejmować deske (to jest słabe ale może sie źle przyjżałem) podłączyć ją i zobaczyć czy kręci uwaga jak podłączysz ją bezpośrednio do akumulatora poleci na maksa.
Jeżeli kręci to trzeba pruć konsole bo pewnie szlak trafił ten walec o którym już pisałem robi on za opornik sterujący prędkością wentylatora.
Jakby co to mam takie cuś

.