MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 6:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 9:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
jest takie coś jak helicola czy jakoś tak sie to pisze. Bez problemu powinieneś dać rade to naprawić. a dlaczego nie chodzi?? hmm może coś z zapłonem sie poszło jeb.. Sprawdź iskre na reszcie czy jest.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 10:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ja wiem co się stało. Powiem za 100 zł.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 10:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 21, 2007 7:13 pm
Posty: 135
Lokalizacja: Ustron
Szczęscie w nieszczęściu że 6 km od domu [zlosnikz] Dasz radę, wrzuć jakies foty maszyny na forum.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 11:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
WASYL292 pisze:
Ja wiem co się stało. Powiem za 100 zł.

LOL

WASYL292 pisze:
116 z silnikiem 2,8 M110
Ten zielony co w ogłoszeniu chwalił się lekko pordzewiałą przednią maską?

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 11:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Ja wiem co się stało. Powiem za 100 zł.


Nawet wiem o co kaman. Brawo me:how !!

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 8:59 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
Jak zrobisz tą podrdzewiałą maskę to po zrobieniu tego gwintu dalej bedziesz sie zastanawiał kiedy swieca wyskoczy.
wstawienie HALICOLI to metoda na chwilę nie daje to 100% pewnosci zreszta przy kolejnej wymianie świec jest prawdopodobne ze szlag ja trafi.

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 9:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
kondrix123 pisze:
wstawienie HALICOLI to metoda na chwilę nie daje to 100% pewnosci zreszta przy kolejnej wymianie świec jest prawdopodobne ze szlag ja trafi


Czy ja wiem, przejechałem tak pnad 150 tys km, a swiece wymianiam co 30 tys km, więc niejedną wymianę wytrzymała ta wkładka Helicoil. Jak ktoś nie chce sprężynki to można włożyć całą tylejkę WURTH'a, ale ta się faktycznie potrafi wykręcić, więc wymiana świec jedynie na zupełnie zimnym silniku.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 10:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
a tak na dobra sprawe wymiana głowicy moze wyjśc najbardziej na zdrowie [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 9:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:05 pm
Posty: 248
Lokalizacja: T-Z
WASYL292 pisze:
czy coś się mogło stać jak jechałem tak bez świecy przez te 6km, bo teraz niechce już zapalić silnik?
PROSZE O POMOC.

Podczas jazdy bez jednej świecy silnik zasysał niefiltrowane powietrze z otoczenia, ale na tak krótkim dystansie nic mu sie nie powinno stać (pod warunkiem, że żadne obce ciało nie dostało się do środka). Układ korbowy również był bardziej obciążony, ale w tym silniku i na tym dystansie to też można pominąć...
Jak to naprawić? Miałem podobną awarię w Garbie (przekręciłem gwint - głowice aluminiowe). Należy wymontować głowicę i zanieść ją do tokarza, który nawierci większy otwór na świecę, nagwintuje go i wkręci wcześniej przygotowaną tuleję, oczywiście o odpowiedniej średnicy zewnętrznej i wewnętrznej. Tuleja musi być wykonana starannie i z odpowiedniego materiału, musi też ciasno siedzieć w głowicy, żeby nie pogorszyć procesu oddawania ciepła ze świecy do głowicy. Po tej operacji wystarczy zamontować głowicę i cieszyć się działającym silnikiem.
Muszę dodać, że nie wiem na ile operacja ta jest wykonalna w tym silniku. Wszystko zależy od tego jak rozmieszczone są zawory względem otworu świecy.

Pozdrawiam.

_________________
S124 250TD 1990 Almandinrot
S124 E300 Diesel 1994 Azuritblau
W201 190D 1993 Almandinrot
W201 190D 1993 Signalrot
Ex: S123 300TD, S124 E300 Diesel, S124 E220 x 2, S124 300TE-24, W124 250D, VW 1302, VW 1200, BMW E39 523iA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl