MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 8:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 10, 2003 2:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
Koledzy pomozcie, w poprzedniej misi mialem centralny zamek na podcisnienie, i teraz kiedy odzyskuje z niej czesci i selekcjonuje co wykorzystac przy skladaniu mojej "nowej" misi 230 '77, chcialbym zalozyc wspomniany centralny rygielunek ale nie mam pojecia gdzie podlaczyc.
w instrukcji silnika znalazlem ogromniasta vacuum pompe, napedzana paskiem klinowym, ale to nie moze chyba byc prawda, czyz nie???

poradzcie co zrobic, tak bardzo polubilem ten rodzaj rygielunku, ze z trudem zamienie go na elektryczny

_________________
Pozdrawia:
Wooks
W 123 240TD 1984
W 123 230 1977 M102
(Von Konstruktion bis Kundendienst
- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
Post: wt cze 10, 2003 2:57 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
wooks pisze:
w instrukcji silnika znalazlem ogromniasta vacuum pompe, napedzana paskiem klinowym, ale to nie moze chyba byc prawda, czyz nie???


Jak to bylo napedzane na pasek klinowy, to moze to co znalales to byla pompa wspomagania lub kompresor od klimy. Vacumpompa jest pod pompa wspomagania i siedzi w dieslu bloku silnika, z niej idzie przewod do serwa ham. (bylo podajrze 2 wersje pomp, z membranowych szedl jeszcze jeden przewod do obudowy filtra powietrza). Centraly jest podlaczony u mnie, bodajrze do trojnika w okolicach serwa, ale jeszcze sie temu przyjrze, ale jak bylo to w benyniakach to nie wiem, ale pewnie podobnie.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 23, 2003 12:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
o matko święta, ja dopiero teraz znalazłem odpowiedź na moj post, nie wiem czemu nie dostałem informacji na maila, wielkie dzieki Laudan, będę kombinował przy silniku, zależy mi na centralnym i na regulacji świateł

pozdrowionka

_________________
Pozdrawia:

Wooks

W 123 240TD 1984

W 123 230 1977 M102

(Von Konstruktion bis Kundendienst

- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 23, 2003 10:47 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
hej
u mnie podcisnienie wychodzilo sobie z kolektora ssacego (przynajmniej tak to wygladalo)
nie zaglebialem sie w szczegoly, bo bez zadnych sentymentow zmienilem to ustrojstwo na elektryke...
PS.
mam 2 kpl. (chyba cale) silownikow do centralnego na wymiane za inne czesci. 1 jest z '78, a drugi '81 (wygladem sie znacznie od siebie roznia)
aha nie wiem jak z ich szczelnoscia, bo nie wnikalem, czy to mi jajka puszczaja [zlosnik] silowniczki, czy przewody

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl