MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 7:24 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 25, 2007 12:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 25, 2007 10:09 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Skoczów
Witam gwiezdnych maniakow
Jestem jeszcze na etapie poznawania swojego samochodu i nurtuje mnie pewien motyw;dzieje sie to najnczesciej na biegu wstecznym to silnik troche zwalnia a to tego jak zaczne obracac kierownica to zdazylo sie ze zgaslo.Na biegu jalowym cisnienie mam od okolo 2.2 w gore.Czy plyn od wspomagania tez sie zuzywa?moj ma kolor pomidorowy.Czy na to jest tylko 1 rada w postaci uzycia gazu recznego?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 25, 2007 6:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
ciśnienie oleju silnikowego nie ma związku z ciśnieniem oleju w układzie wspomagania (2 różne układy), ani z momentem obrotowym silnika na wolnych obrotach. Silnik przy skrajnym wychyleniu kół jest mocniej obciążany przez pompę wspomagania, stąd bywa że zgaśnie -u mnie raczej zdarzało się to tylko na zimnym motorze... Jeśli obciążenie pompy zależy od oporów w układzie kier. może warto zobaczyć czy elementy ukł kierowniczego nie zacierają się (to tylko moje przypuszczenie).
Olej do przekładni to olej do automatów ATF -ma być czerwony i zmienia się go od czasu do czasu razem z filtrem.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 25, 2007 11:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
warto dodac, ze filtr (taki krazek) lezy sobie na dnie i malo kto o nim wie, a wiec lubi byc w strzepach z uplywu czasu [zlosnik]
kosztuje grosze :) a moze byc przyczyna dziwnego zachowania ukladu

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 12:25 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
TO TAM JEST FILTEREK??!! dajcie jakieś foto poglądowe

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 9:12 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
nie mam foto,ale
idz do pierwszego lepszego dystrybutora FILTRON'a lub sklep z czesciami do MB i Ci pokaza
jest to krazek o srednicy ciut mniejszej od dekielka pompy o grubosci ok.2cm

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 3:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:18 am
Posty: 435
Lokalizacja: [DB]Waldenburg /schlesien
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... 9277d4e206

_________________
(__\==*==/__)

W124 200D '89
E 39 530D '98
Fso Atu + '98 - Ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl