MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 1:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 21, 2007 2:16 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam
Minęło 8000 km od remontu i ostatnio bardzo sie zdziwiłem, a mianowicie:
po przejechaniu ok 200 km zatrzymałem się na przejeżdzie kolejowym.
Samochód chodził ok 3 -5 minut i nagle w srodku poczułem smród palonego oleju. Pomyślalem sobie, ale od jakiegoś auta daje.
Podniosły się szlabany wcisnąłem pedał gazu a za mną została ogromna biało - niebieska chmura. Po przejechaniu ok 10 - 20 m przestał kopcić.
Pomyślałem że padła uszczelka pod głowica i zaraz maska do góry i do bagnetu. Olej w normie kolor normalny.
Po powrocie do domu ok 1600 km okazało się że z bagnetu zginęło tylko ok 2 mm oleju ale wody brakowało ok 1l.
Obiaw ten występuje za każdym razem i tylko na wolnych obrotach po ok 5 minutach.
Oleju nie ubywa.
Czy coś komuś przychodzi do głowy co to może być?

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 22, 2007 9:24 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Ważne czy chmura jest biała czy niebieska. Jeżeli niebieska to prawdopodobnie kiepsko zrobiony remont głowicy, biały dym moze wskazywać na uszczelkę głowicy......

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 22, 2007 10:45 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Jezeli jest tak ze stoisz na i silnik pracuje na wolnych obrotach i po postoju ok 4-5 minutowym ruszasz i zostaje za tobą niebieska chmura to mogą być uszczelniacze zaworowe. Ale jezli brakowało 1l wody to moze byc uszczelka pod głowicą ew pęknięta głowica (być może ze zła siła dokręcona głowica bądż w złej kolejnosci). Tak jak kol. Georem napisał na początek zobacz obacz czy kopci ci na biało czy na niebiesko. pozdrawiam.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 22, 2007 11:05 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kolor spalin jest jasno niebieski

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl