Jak w temacie
Pierwsze pytanie dotyczy problemu z gazem, przy zmianie biegów kiedy spuszczam noge z gazu i wciskam sprzeglo to silnik powinien blyskawicznie zejsc z obrotow(no powiedzmy blyskawicznie), a ten piernik strasznie pomalo schodzi z obrotow, dlaczego? Dodam ze ciegna i pedal sa przesmarowane i lekko chodza, odbija wszystko jak nalezy, czyzby problem byl w pompie ? Silnik w sumie nie był baaardzo dlugo uzywany, mam nadzieje ze to tylko chwilowy klopot i szybko minie

Nie jest to jakos uciazliwe, ale jednak odczuwalne
Druga sprawa to byłaby bardziej prośba, prośba o jakies schematy instalacji zapłonu dla beczki palonej na klucz, oraz schemat podćisnienia od stacyjki do pompy.
Auto aktualnie mimo nowej wersji silnika(72KM, glowica na male swieczki i suchy filtr) jest ze wzgledu na pochodzenie auta I seryjne i calosc podlaczona jest pod hebel
Specjalnie mi to nie przeszkadza, ale jak juz cos robic to do konca i moze lepiej byłoby w wolnym czasie zrobić palenie z klucza, ale do tego potrzebuje właśnie schematu instalacji oraz podciśnienia, pewnie w EPC sie cos znajdzie(czy jak sie to tam zwie) ?
Ew. jakby sie komuś chciało to najlepiej schematy podlaczen zarowno w pierwszoseryjnym 200D jak i 240D z konca produkcji, tak celem zobrazowania roznic
Dalsze pytania to w sumie chyba tylko pytanie o zarowki do oswietlenia licznika, jakie tam maja byc? Mam nowa obudowe i nie chce jej zniszczyc, mam aktualnie 3W, ale czy nie za mocne ??
Dzieki z gory
pozdrawiam