Witam
Mam 4 kwestie do rozwiązania:
1. Szukam zegarów do swojej Mercedes, jednak ze słabym skutkiem

Próbowałem je już lekko regenerować, ale nie jest to takie proste. Otóz nie działa mi licznik kilometrów, a w związku z tym także licznik przebiegu dziennego.
Jeśli ktoś sie kiedyś tym bawił to wie jak to działa. U mnie sworzeń, na którym sie obracają kółeczka z cyferkami całkowitego przebiegu, a tym samym kółeczko napędzające przebieg dzienny, jest wytarty. To znaczy, kółeczko pierwsze (szare) za metalową obudową już sie nie kręci sprzężone z tym przed obudową. Można nim pokecić normalnie palcem, a nie powinno być można!!
Zapewne sworzeń jest już wytarty w tym miejscu, bo wnioskuję, że kółeczko to, wraz z tym przed obudową było sprzęgniete własnie tym sworzniem, który ma jakieś wypustki lub nie do końca regularny kształt, a może po prostu na kleju ???
Chciałbym to naprawić, ktoś wie może coś więcej ? Acha i jeszcze jakbym chciał ten mechanizm cały przełożyc z innego licznika, pewnie przełożenia sa inne ?
2. Kolejna sprawa, to taka iż mogę dostać zegary do 280C tyle, że z innej serii, lub z innymi bajerami. Moja wersja jest bez dodatków. Czy zegary z obrotomierzem i ekonomizerem mogę podłączyć (czy będzie to chodzić) i w jaki sposób to działa ??
3. Jak są mocowane główki wskaźników, te co w pierwszych dwóch seriach były srebrzyste a poźniej czarne, czy da się je przełożyć ?
4. Jakiego koloru powinny być wskazówki wszystkich wskaźników z 2 serii (81 rok) ??? Pytam ponieważ widziałem parę wersji i każda inna:)
Może ktoś pytał w ASO ile za zegary życzą ?
