MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 12:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw paź 05, 2006 4:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Witam serdecznie

Muszę się pochwalić. Od wczoraj jestem posiadaczem „nowego” niewyjącego mostu w moim autku. Fantastyczne uczucie jak się jedzie autem, nic nie wyje i nie stuka. Naprawdę wielkie szczęście. Koszt wymiany niewielki. Ale okres poszukiwań odpowiedniego mostu dość długi. Całe szczęście jest znajomy w serwisie naprawiającym między innym W123 i wypatrzył odpowiedni.

Pozdrawiam

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 05, 2006 5:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
A nie lepiej było wymienić łożyska w Swoim?
Nawet jak dostałeś oryginalny niewyjący to i nie robiony to ma on minimum 20 wiosen no chyba że dostałeś nówkę sztukę z muzeum lub z zapasów "Tajne przez poufne" [zlosnik]
Wiem że dużo ludzi boi się roboty tylnych mostów ale moje pytanko brzmi:
"Czy jak wyją łożyska w piastach kół wymieniasz łożyska i je dociągasz, czy wymieniasz całe piasty na niewyjące?"
pozdro <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Ale fajnie że trafiłeś jeszcze taki mościk [oczko]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 05, 2006 5:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Wojtyla pisze:
Witam
A nie lepiej było wymienić łożyska w Swoim?
Nawet jak dostałeś oryginalny niewyjący to i nie robiony to ma on minimum 20 wiosen


Wiesz może i lepiej, ale czy taniej i szybciej to nie wiem.
Stary most zostaje u mnie,więc nie jest powiedziane, że nie będę go reanimował.
Tylko pytanie na ile to pomoże...

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 05, 2006 5:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
A nie lepiej było wymienić łożyska w Swoim?

Łożyska to nie wszystko.Najczęściej hałasuje przekładnia główna.
Cytuj:
Czy jak wyją łożyska w piastach kół wymieniasz łożyska i je dociągasz, czy wymieniasz całe piasty na niewyjące?"

Ja wymieniam całe piasty :)

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 4:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
adler1934 pisze:
Ja wymieniam całe piasty

to znaczy że masz szmalu jak lodu [zlosnik]
berts pisze:
Tylko pytanie na ile to pomoże...

takie same pytanie jak "czy silnik po kapitalnym remoncie będzie nadawał sie na kolejne tysiące kilometrów?"
berts pisze:
ale czy taniej
zależy ile dałeś za mościk [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 8:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Wojtyla pisze:
to znaczy że masz szmalu jak lodu

Szmalu to może nie ale sporo części więc wymieniam piasty,wahacze zamiast tulei lub sworzni itd.
Ale serio:z praktyki wiem,że naprawy mostów i przekładni kierowniczych przynoszą mierne rezultaty

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 8:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
Wojtyla pisze:
berts pisze:
Tylko pytanie na ile to pomoże...

takie same pytanie jak "czy silnik po kapitalnym remoncie będzie nadawał sie na kolejne tysiące kilometrów?"


Zakładając, że się remontuje nie to co trzeba to niekoniecznie.
Jeżeli padnięte są łożyska to oczywiście warto by się z tym pobawić, ale wydaje mi się że zazwyczaj przyczyną wycia jest sama przekładnia a nie łożyska. Można by próbować ustawiać luz w przekładni, ale nie wiem czy da się to gdzieś wykonać z pozytywnym skutkiem.

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91
BMW E32 '89


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl