MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn gru 30, 2002 6:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 13, 2002 10:36 am
Posty: 136
Lokalizacja: Środa Wlkp./ Leesburg VA-USA
Ostatnio pojawil mi sie dziwny problem.
Jak hamuje to zapala mi sie kontrolka recznego....
Dziwne to troche jest, linke od recznego mam nową,tzw. fliper tez nie wskazuje oznaki zuzycie.

Jest to bardzo denerwujace podczas jazdy, jak ciagle miga.

Czy ktos wie co trzeba zrobic?

_________________
Klower
było ... *W123 Coupe 230 CE*


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 30, 2002 6:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 20, 2001 2:00 am
Posty: 254
Lokalizacja: Rumia
A może kolego poprostu klocki ci się kończą i czujniki robią swoje [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 30, 2002 7:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
A może płynu mało w zbiorniczku bo klocki cienkie?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 30, 2002 7:29 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
1. Brak płynu hamulcowego.
2. Włącznik sygnalizatora się rozsypuje.
3. Pedał ham. ręcznego ma za duży skok jałowy i własnym ciężarem doprowadza do załączenia ww włącznika (u mnie tak czasem bywa)
4. A u mojego Ojca to mrugają naprzemian obie: od ham. ręcznego i żółta od zużycia klocków i to nie tylko przy hamowaniu - po tym jak "pan blacharz" łatał dziury w przegrodzie czołowej i słupkach :evil:

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 30, 2002 7:45 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Maniek pisze:
Pedał ham. ręcznego ma za duży skok jałowy i własnym ciężarem doprowadza do załączenia ww włącznika (u mnie tak czasem bywa)


Masz wyciągnięte linki ręcznego wtedy brakuje regulacji.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 31, 2002 10:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 13, 2002 10:36 am
Posty: 136
Lokalizacja: Środa Wlkp./ Leesburg VA-USA
hmmm, musze to wszystko sprawdzic , chociaz nie wydaje mi sie ze to plyn, wszystkie plyny byly uzupelniane ok. 3 miesiecy temu. moze jakis wyciek. klocki tez sa nowe. mysle ze chodzi o regulacje linki albo o sygnalizator, ale na wszelki wypadek sprawdze wszystko.

Dzieki za pomoc !

_________________
Klower

było ... *W123 Coupe 230 CE*


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 31, 2002 3:19 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Jak dales nowe klocki na stare tarcze, ktore jeszcze nie rowno wytarte, a plynu bylo pomiedzy kreskami to:
Klocki sie dotarly, tloczki wyszly, plynu nie ubylo ino sie jego srodek ciezkosci obnizyl [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl