MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 04, 2025 4:40 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob maja 24, 2003 2:59 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Tapicerska rog al. Krakowskiej, widzalem tam sama istalacje, w pudle na kupie gratow, ktore maja w warsztacie, ale jest to sama istalacja, kilka metrow rurek, zlaczek itd:))

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 24, 2003 3:19 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
To sie też przyda - mam na oku kompletny central (ale bez instalacji)... Ile można za to dać ??

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 24, 2003 6:42 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Jesli chodzi o instalacje:
Do kazdego silownika ida dwie rurki. Czy do elektrycnych idzie mniej kabli i dlatego jest prosciej?
Jesli chodzi o ten trzask jaki sie wydobywa ze elektryka niczym z plamanej klapki pierwszych magnetofonow mnie jakos nie pociaga, moj nawet nie syczy.
Podcisnienie bylo montowane jeszcze w B4.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 24, 2003 9:50 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
mroziu pisze:
Podejrzewam, ze wystarczy uszczelnic wszystkie rozgalezienia na przewodach pneumatycznych... Jak jest silownik walniety to po prostu nie chodzi dynks, ale reszta powinna bzykac..

Jak silownik jest walniety to nalezy go zlokalizowac i unicestwic!
Znaczy odloczyc walnieta czesc (otwranie i zamykanie sa od siebie niezalezne, tylko obudowe maja wspulna, takie bliznieta sjamskie) i zaslepic nicikiem przewod, bo inaczej przez ten silownik bedzie zasysane powietrze!

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 24, 2003 11:39 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Ocet pisze:
Jesli chodzi o instalacje:
Do kazdego silownika ida dwie rurki. Czy do elektrycnych idzie mniej kabli i dlatego jest prosciej?
Jesli chodzi o ten trzask jaki sie wydobywa ze elektryka niczym z plamanej klapki pierwszych magnetofonow mnie jakos nie pociaga, moj nawet nie syczy.
Podcisnienie bylo montowane jeszcze w B4.


A powiedz mi Occie jak dłuo może stać twoje auto i otworzy sie cały central 8 godzin 12 i po frytach a przy elektrycznym no sam wiesz ....

Teraz co do kładzenia okablowania, że tak powiem ryrki są o niebo droższe od kabla a dolicz złączki i rozgałęźniki - wychodzi kupe siana pozatym kabel o niebo łatwiej połozyć niż tą grubą rurke od podciśnienia no i trzba mniej pruć auto bo kabelki że tak powiem łatwiej ukryć.

Czyli reasumując koszt elektrycznego zamka jest duuuuuużo tańszy, montaz duuuuużo łatwiejszy, jak masz alarm to podłączasz od razu do centralki i jest to zintegrowane a w pneumacie musisz i tak kupić siłownik elektryczny aby to on otwierał drzwi kierowcy a co za tym idzie i reszte drzwi no panowie możecie być i ortodoksami ale akurat w tym temacie prąd jest o niebo lepszy i już a wiem co mówie bo sam osobiście walczyłem z pneumatem przez pół roku potem sam osobiście zamontowałem cntral elektryczny zintegrowany z alarem i wiem co mówie

:P :P

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 25, 2003 12:17 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
MacKuz pisze:

A powiedz mi Occie jak dłuo może stać twoje auto i otworzy sie cały central 8 godzin 12 i po frytach a przy elektrycznym no sam wiesz ....



Po 3 tygodniach nie otwierania i zamykania, centralny otworzyl wszystkie drzwi, a wiec dziala dobrze [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 25, 2003 12:23 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
Właśnie pół samochodu rozebrałem bo mi central padł - 2 godziny i brak ciśnienia, cholera gdybym wcześniej zajrzał na forum to bym się nawet za to nie zabierał, jeszcze sobie przejrze schemat i zobacze co i jak, ale już mnie głowa boli, a pozatym to czy przypadkiem sterowanie świateł nie jest połączone z centralnym?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 25, 2003 12:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
laudan pisze:
MacKuz pisze:

A powiedz mi Occie jak dłuo może stać twoje auto i otworzy sie cały central 8 godzin 12 i po frytach a przy elektrycznym no sam wiesz ....



Po 3 tygodniach nie otwierania i zamykania, centralny otworzyl wszystkie drzwi, a wiec dziala dobrze [zlosnik]

U mnie mech uszczelnil [trzymalo pez noc] i jak pojechalem na wakacje to po 2 tygodniach pneumatyk wszystko otworzyl !! Ale jak wstawilem jeden elektryczny silownik [po wylamaniu zamka od kierowcy stwierdzilem, ze wale kluczyk i montuje alarm i central na pilot] do sterowania zaworem glownym to po 2 tygodniach zimy silownik powiedzial F U i sie spalil, a gwarancja niestety nie obejmowala warnkow pogodowych... Jestem rekami i nogami za centralnym pneumatycznym!!!!!!!!!!! Jak najmniej elektryki = malo problemow..... Jestem ZA !!!

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 25, 2003 11:18 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
outsider pisze:
Właśnie pół samochodu rozebrałem bo mi central padł - 2 godziny i brak ciśnienia, cholera gdybym wcześniej zajrzał na forum to bym się nawet za to nie zabierał, jeszcze sobie przejrze schemat i zobacze co i jak, ale już mnie głowa boli, a pozatym to czy przypadkiem sterowanie świateł nie jest połączone z centralnym?


Tez jest sterowane pneumatycznie i jak tam Ci ucieka to z cetralnego tez. Mi uciekalo z jednego silownika, ale tylko wtedy jak byl zamkniety. Jak kiedys zamknalem centralny w czasie jazdy to silnika nie moglem zgasic, bo nie bylo podcisnienia [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 25, 2003 2:49 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
MacKuz pisze:
A powiedz mi Occie jak dłuo może stać twoje auto i otworzy sie cały central 8 godzin 12 i po frytach a przy elektrycznym no sam wiesz ....



To patrzac na poprzednie wypowiedzi, ktore sie pokrywaja z moim doswiadczeniem ile chcesz mi zakazac jezdzenia?
No i ile ty niejezdziles najdluzej?

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 25, 2003 2:51 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
laudan pisze:
Tapicerska rog al. Krakowskiej, widzalem tam sama istalacje, w pudle na kupie gratow, ktore maja w warsztacie, ale jest to sama istalacja, kilka metrow rurek, zlaczek itd:))

To moze byc do beki szefa, mojego znajomego skadinad, ktora od x lat jest u blacharza [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 25, 2003 6:56 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Ocet pisze:
To moze byc do beki szefa, mojego znajomego skadinad, ktora od x lat jest u blacharza [zlosnik]


Fajny gosc, a fakt o tej beczce slyszalem sporo razy, ale jak tam przyjezdzam (prawie 2 lata) nigdy jej nie widzialem [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2003 3:24 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt maja 23, 2003 1:32 pm
Posty: 3
Dzięki za wszystkie odpowiedzi!!!
Przetrawię te wszystkie informacje i zkonfrontuję w praktyce.
Na razie WIELKIE DZIĘKI w szczególności za schematy.

Pozdrowienia
Marek


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 11:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
Troche pozno, ale witam serdecznie

Zaraz po zakupie swojej misi, tez mialem problem z centralem, ale po odlaczeniu silownika w tylnych lewych drzwiach i zatkaniu rurek dwoma wkretami, problem minal i u mnie pneumatyka trzyma mimo swoich ponad 20 latek ok tygodnia. Teraz jestem na etap nie przekladania jej do misi ktora bede odbudowywal. Pneumatyka jest naprawde super, mialem central elektryczny w Vectrze i zima niestety nawalal. A pneumatyka mam w sobie to COS, te rygle ktore tak powoli sie wylaniaja z tapicerki drzwi, dodaja wg mnie jeszcze wiecej dostojnosci temu autku. Moja polowica twierdzi ze ten central zaprojektowal jakis koles ktory mail problemy natury sexualnej, i to powolne wylanianie sie i chowanie rygli mialo zrekompensowac mu jego niepowodzenia [zlosnikz] ;) ;) ;)

Zycze duzo radochy i przyjemnosci z jazdy i spedzania czasu w MB i pamietaj Niech Bogowie Merca beda z nami

_________________
Pozdrawia:
Wooks
W 123 240TD 1984
W 123 230 1977 M102
(Von Konstruktion bis Kundendienst
- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 4:26 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
wooks pisze:
. Moja polowica twierdzi ze ten central zaprojektowal jakis koles ktory mail problemy natury sexualnej, i to powolne wylanianie sie i chowanie rygli mialo zrekompensowac mu jego niepowodzenia [zlosnikz] ;) ;) ;)



Niektórym to wszystko sie z jednym kojarzy !!! [zlosnik] [oczko] [cool]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl