Hello
georem pisze:
Więc ten remont kosztował mnie jakieś 3000 zł, to jest wymiana pierścieni bez szlifu, panewki główne i głowica. Więc na to co zrobił to nie tak mało. Pierścienie kilka stów panewki też, a w Poznaniu zrobienie takiej głowicy kosztuje 700zł z gwarancją w renomowanym warsztacie, bez wymiany zaworów. Do tego wymiana oleju i płynu chłodniczego, uszczelki. Tylko po co wydałem 3000 zł i nie ma efektu.
Dzięki za rady, właśnie myślałem o takiej rozmowie z prawnikiem.
Pozdrawaim
To bylo 3000 z czesciami? :-/ W warszwce, w warsztacie robiacym tylko mb (nie autoryzowanym), za 3000, to dalo by sie wyjac silnik, zdjac i zalozyc glowice, po czym wlozyc go z powrotem. Na uszczelki i regulacje juz by nie starczylo :-/ - nie wspominajac o innych drobnych elementach, ktore mogly by sie okazac konieczne do wymiany.
Pozatym, ja na mechanika proponujacego wymiane pierscieni jako trwala metode naprawy silnika, patrze jak na szarlatana ;-)
Apropos: rozumiem, ze wal korbowy byl szlifowany na wymiar nowych panewek, a glowica planowana?
_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2>
http://mb.vsa.com.pl </font>