MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 6:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 07, 2008 2:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 02, 2007 12:46 pm
Posty: 123
Lokalizacja: Wejherowo - Trójmiasto - Warszawa
Witam,
Moj mechanik po dlugich poszukiwaniach przyczyn "slabego" silnika itd etc...
owy mechanik doszedl do wniosku, ze nalezy wyminic silnik!
Czeka mnie zakup nowego - starego silnika - 102 oczywiscie:)
Pytanie z tym zwiazane:) hm...jak sie za to zabrac na co zwrocic uwage.. wymienic zamierza tylko sam korpus...bo moj po gazie sie nie nadaje juz do niczego..

Czy nasz kolega "Wasyl.." jest godnym zaufania sprzedajacym? ma on 102-ke na allegro..za jakies 500... gdy wszyscy dookola cenia je na okolo 1000 :)

Pozdr.
Damien.

_________________
S123 - 83 rok - prawie full wypas:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 07, 2008 3:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
Nie slyszalem, zeby kolega WASYL kogos w konia zrobil, a jezeli nie slychac na forum, to znaczy ze jest ok :) Najlepiej pogadaj z nim na temat owego silnika. W sumie najwazniejsza rzecza to miec w reku wydruk z pomiaru cisnienia na cylindrach. Najlepiej jest, jezeli silnik siedzi jeszcze w aucie, wtedy mozesz sie nim przejechac, zmierzyc cisnienie i podjac decyzje.

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 07, 2008 4:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Ten silnik od wasyla sprzedawał się dość długo i w końcu poszedł w poniedziałek.Było to dwu litrowe 102 , wtrysk, ale da radę zakładac stromberga.
Był taki jak tam pisało gdyż wcześniej miałem go ja i wywaliłem na silnik z wymianą ponad dwa koła.
Teraz ma jeszcze 102 980 czyli 230E, ale o szczegóły pytaj jego.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 12:03 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
azamat pisze:
Nie slyszalem, zeby kolega WASYL kogos w konia zrobil, a jezeli nie slychac na forum, to znaczy ze jest ok :)

To, że nie było słychać, niekoniecznie znaczy jednak, że wszystko jest ok... Ostatecznie pompa doszła, ale 2 miesiące czekania na nią i ignorowanie moich telefonów to "lekka" przesada. Może akurat ja miałem takiego pecha, nie wiem, nie roztrząsam.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 12:13 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
Ja kupiłem na allegro OM 616 do W 115 w super stanie za 400 zł gdzie na tymże portalu w rzekomym "super stanie" chodzą w okolicach 1000...

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 11:53 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 02, 2007 12:46 pm
Posty: 123
Lokalizacja: Wejherowo - Trójmiasto - Warszawa
a przy tej okazji jeszcze jedno....
czy silnik M102 dwulitrowy znaczaco sie rozni od 2,3 litra? Czy bez żadnych przeróbek można wkładać je zamiennie.. bo u mnie zamierza wszystko zostać po staremu.. po prostu w zależności jaki bym szybciej bliżej miał pod ręką:)

_________________
S123 - 83 rok - prawie full wypas:)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 12:07 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Widziałem osobiście M102 980 z założonym Strombergem, mam nawet gdzies w domu fotkę.

Mi mechanik zmieniał z dwu litrowego na dwulitrowy o trzy lata młodszy i wiele elementów było innych.
Pomijając wymianę wtrysku na gaźnik, dolot pasował normalnie, to pompa wody inna, i wiele mniejszych rzeczy, zakładał mi też stary aparat zapłonowy, bo coś nie pasowało, ogólnie był inny cały przód z wentylatorem, deklem , pompą itp.

M102 było około 20 rodzai 2 L i 2,3L.

Wydaje mi się , że da radę założyć 2,3L w miejsce 2,0 ale trzeba zostać przy gaźniku.

Kazdy 102 980 , który widziałem miał zaślepkę na mechaniczną pompę paliwa także zasilanie masz już rozwiązane.


Na wzrost mocy tez nie licz, ale na większe spalanie już tak.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 12:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 02, 2007 12:46 pm
Posty: 123
Lokalizacja: Wejherowo - Trójmiasto - Warszawa
ja juz mam to szczescie ze to jest ten z wtryskiem :) '83 rok..dlatego prawdopodobnie wrzuce jakiegos 2,3 ze 124 :) tych jest wiecej..a caly osprzet mechanik zalecil pozostawic stary.

_________________
S123 - 83 rok - prawie full wypas:)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 12:54 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Masz 2.3 pojemność?

Jeśli tak to luzik, szukaj M102 980 , do 124 od poczatku szły trochę inne.
Najlepiej szukaj takiego samego jaki masz.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 1:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
WASYL292 pisze:
Mike_THE_GR8 pisze:
azamat pisze:
Nie slyszalem, zeby kolega WASYL kogos w konia zrobil, a jezeli nie slychac na forum, to znaczy ze jest ok :)

To, że nie było słychać, niekoniecznie znaczy jednak, że wszystko jest ok... Ostatecznie pompa doszła, ale 2 miesiące czekania na nią i ignorowanie moich telefonów to "lekka" przesada. Może akurat ja miałem takiego pecha, nie wiem, nie roztrząsam.

przecież pierwszy raz wysłałem Ci szybko pompe, a że nastąpiła pomyłka w modelu, to inny szczegół, ale jak zdobyłem nowszą to odrazu Ci wysłałem!
nieignorowałem telefonów!!!!
pozdrawiam


1. Pierwszy raz tak, pompa doszła szybko, tylko mówiłeś przez telefon przed jej wysłaniem, że to NA PEWNO jest nowy typ, a okazał się być starym.
2. To teraz mi mówisz, że musiałeś zdobywać inną pompę? Jak odesłałem Ci pierwszą, powiedziałeś, że masz jednak właściwą, tylko musisz ja wykręcić i zaraz ją wysyłasz. I to trwało prawie 2 miesiące.
3. Szkoda, że na billingach nie mam połączeń wychodzących, które nie zostały odebrane, byłaby jasność w kwestii ignorowania telefonów.
4. Pomijając wszystko inne jestem jedną wysyłkę pompy "w plecy" (a pompa niestety lekka nie jest), Ty zresztą też. Jeśli nie byłeś pewien jak wygląda nowa a jak stara pompa trzeba było poprosić o zdjęcia.
5. Bonusowo musiałem zapłacić parkowanie u mechanika, bo auto było unieruchomione, ale to już kwestia wtórna.

Żeby nie było, że jest tylko źle, pompa która finalnie do mnie dotarła była OK i samochód w końcu został uruchomiony, niestety niesmak i duuuuużo straconego czasu pozostały.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl