MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 12:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sie 03, 2005 5:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
nie wiem, moze ktos cos kombinował, bo w tym fotelu pasazera do ktorego byl przymocowany podlokietnik jest rura przymocowana do oparcia, na ktorej jest zamontowany podlokietnik, z tego co widziałem to w oparciu fotela kierowcy jest tylko dziura w ktora montuje sie podłokietnik, mam jeszcze pytanie czy w kazdym oparciu fotela kierowcy jest miejsce w ktorym mozna zamontowac podlokietnik nawet jezeli w danym fotelu nie bylo podlokietnika i nie ma w miejscu podlokietnika dziury w "tapicerce" fotela?

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 03, 2005 5:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Kazdy fotel jest przystosowany, wystarczy jedynie w odpowiednim miejscu zrobic dziurke i zamocowac ;-)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 03, 2005 6:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
To moze w takim razie masz leniucha zamontowanego 'do gory nogami', bo jakos nie widze innej mozliwosci, zeby zamontowac go po stronie pasazera. To by tlumaczylo dlaczego sie nie blokuje. Tak jak napisal xytras, kazdy fotel jest przystosowany do montazu podlokietnika, wiec nie bedziesz mial problemu z przeniesieniem go na strone kierowcy. Zostanie tylko dziurka w fotelu pasazera i drzenie rak przy wycinaniu nowej w fotelu kierowcy.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 03, 2005 6:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
michau pisze:
drzenie rak przy wycinaniu nowej w fotelu kierowcy.


Tylko zebys to w dobrym miejscu wycial [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 03, 2005 6:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Xytras pisze:
Tylko zebys to w dobrym miejscu wycial

Faktycznie dosc istotna kwestia [oczko]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 04, 2005 9:33 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
narazie sobie odpuszcze wycinanie, bo z mojego podłokietnika nic nie bedzie, cały srodek jest połamany, poprzedni wlasciciel chyba na nim skakał):

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 23, 2006 12:37 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
(me: how) pisze:
Na kruszynowej fotce jest od W126, czyli taki sam jak 3.seria, tylko nieco szerszy, ale powinno być to samo.

Demontaż przycisku zaczyna się od zdjęcia plastikowego ringu wokól niego. Siedzi zatrzaśnięty w miseczce. Ma dwa zaczepy, więc poprzez delikatne podważenie:

Gdyby nie chciał wyjść lub gdybyś czuł, że uszkodzisz tapicerkę, trzeba zdjąć pokrowiec.

Następnie od strony śruby: 2 zawleczki i 2 nakrętki, i tutaj wypada pokrowiec przynajmniej poluzować, czyli zdjąć wargę-zaczep pod szwem z tyłu:

Wyjmiesz wtedy czarny przycisk z dwoma bolcami idącymi na wylot:

Sprawdź teraz na sucho bez przycisku: podłokietnik chwycony za oś i ustawiony poziomo po podniesieniu do pionu powinien mieć ochotę wrócić i zatrzymać się w poziomie ciasno i bez luzów.

Jeśli nie: oś centralną i element sprężynujący zdemontujesz wyjmując kolejną zawleczkę widoczną w miseczce:

Ja musze rozebrac moj podlokietnik w 124. Kolega sie "oparl" i wyrwal os, na ktorej sie obraca i jest mocowany do fotela. Czy taki podlokietnik rozklada sie tak jak powyzej opisal (me: how)? Usilowalem wyjac najpierw ten przycisk a potem ring ale nie udalo mi sie. Nie chce stosowac wiekszej sily zeby czegos jeszcze bardziej nie popsuc. A moze ktos ma podlokietnikk ze zniszczona takicerka ale sprawnym mechanizmem i chcialby go sprzedac?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl