Witam serdecznie
Najważniejsze są chyba amortyzatory( biorąc za kryterium cenę elementu). Upewnij się jakie amortyzatory posiadasz, te od nivo są dosyć charakterystyczne, wychodzą z nich przewody, które dalej prowadzą do owych gruszek. Chociaż właśnie zwykle one są powodem unicestwiania całego systemu...więc nie zdziwiłbym się gdyby ich nie było
Układ zasilany jest pompą -zwykle przykręcona jest ona z przodu silnika, na głowicy, jest napędzana bezpośrednio od wałka rozrządu. Do tego pod maską powinien znaleźć się również zbiornik oleju do nivo.
Karol pisze:
I jak jest uruchamiane, bo nie widzę żadnego przełącznika z kabiny. I....tylko sie nie śmiejcie..co ono daje? Jak mamy grubą teściową zna tylnej kanapie to się je włącza i nam błotniki o koła wtedy nie trą?
Nivo działa cały czas (kiedy silnik jest włączony oczywiście

). Obojętnie czy na kanapie siedzi chuda czy też gruba teściowa, system utrzymuje tylnią część nadwozia na stałym poziomie.