hej
no to teraz relacja z prac na otwartym sercu:
wymienione zostaly:
2x pasek klinowy
5x uszcz. kol. wyd.
kol. wydech.
4x swiece
uszczelniacze zaworow
uszcz. pokrywy zaworow
amorki -tyl
sforzen dolny w przednim pr. zaw.
drazek kier.
drazek.reak.
tarcze-tyl
klocki ham. na wszystkie kola
poduszki silnika
regener. alternatora
plukanie wszystkiego
wymiana wszystkich plynow (most,skrzynia,ukl.ham,silnik)
jeszcze pare innych [bip] typu wieszaki rury wydech...
koszt to 2,5k
trzeba zaznaczyc, ze czesci oryginalne np. poduszki pod silnik nie polskie za 30 tylko MB za 85 PLN/szt.
pomiar cis. po tych zabiegach jest wyrownany i wynosi - 9,5/10/10,5/10,5. na cieplym silniku auto nie kopci a na zimnym tylko przy palowaniu, ale poniewaz MB wyjechala dopiero co z warsztatu i miala rozne plyny w motorku, to uwazam sytuacje jako dopuszczalna...
czyli nie jest zle - info dla kolegow, ktorzy juz mnie oplakiwali
teraz po malej przejazdzce autko jest u blachmistrza i na moje zyczenie przejdzie kapitalke podwozia + wew. i zew. konserwacja (nadwozie OK)
koszt robocizny to okolo 1k a czesci 0,4k
takze zawiadamiam kol. Wencell'a ze spot jeszcze sie nie odbedzie....
wrazenia z jazdy:
inne niz dieslem
trzeba wejsc na obroty, ale od sliskiej nawierzchni poki co ciezko bylo mi sie odbic nawet na niskich - kwestia przyzwyczajenia...
nie sprawdzalem Vmax ani przysp.
pozdrawiam.
PS.
poszukuje:
-2 gum na konce zderzaka z przodu
-2 listwy na przednie blotniki
- przerywacz kierunkow. (ew. jak to g... naprawic, zeby sie nie zacinalo. w 200D tez sie zdarza-przeczyscilem itp. ale niewiele pomaga)
- szyby(oslony) reflektora
- ew. oslony miski olejowej