Oczywiście wiesz jak działa układ Dieselowski układ paliwowy?
Przy włączonym silniku musi się z tego miejsca lać ON ponieważ przecież to jest nadmiar.
Do tego metalowego króćca masz dwa wejścia jedno to nadmiar z wtrysków a drugie z pompy wtryskowej i jeszcze nadmiar z pompy zasilającej czyli to paliwo które wychodzi bezpośrednio z filtra,więc czy tak czy tak będzie się lało z miejsca 1!
Nie wiem w jakiej kondycji są te wężyki nadmiarowe ale wyglądają na mocno sfatygowane, weź je poskracaj albo wymień na nowe przecież to grosze. I ten wąż który idzie od króćca do rurki powrotnej... co on taki spuchnięty? Może się w środku rozwarstwił i to on jest przyczyną bo blokuje przepływ? Miejsce nr 2 nie wiem skąd dokładnie się coś tam wylewa czy poci, ale albo to wężyk, albo słabo dokręcony wtryskiwacz albo słabo skręcony wtryskiwacz.
_________________ Nie mam już Mercedes :-(
|