A więc w skrócie to co masz w instrukcjach:
1. Wrzucasz "na luz"
2. Odpinasz cięgna przy lewarku.
3. Blokujesz w wyznaczonym do tego miejscu lewarek kołkiem w pozycji neutralnej (odpowiedniej długości śruba M6 się nadaje w zupełności).
4. Ustawiasz dźwignie na wieloklinach zgodnie z parametrami (kolejna podpowiedź o której zapomniałem a może być kluczowa).
5. Regulujesz długość cięgien, tak by można było je przymocować do dźwigien lewarka, który jest zablokowany w pozycji "neutral".
Mam nadzieję, że to tu będzie rozwiązanie problemu, ale na wszelki wypadek doskanowałem instrukcję demontażu skrzyni

Pod linkami turbo HD (kolejność jak w książce).
http://img821.imageshack.us/img821/901/65095135.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/4640/22314308.jpghttp://img809.imageshack.us/img809/4994/43833797.jpghttp://img191.imageshack.us/img191/9752/82175499.jpghttp://img7.imageshack.us/img7/1033/72511540.jpg