MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 6:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 03, 2006 10:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
Witam szanownych kolegow!

W mojej 115-stce znow pojawil sie problem,nie wiem dlaczego ale co jakis czas zapowietrza sie uklad paliwowy(200D),nie tylko na postoju ale czasami w czasie jazdy potrafi stanac i wtedy musze kombinowac,a to nie lada sztugo go uruchomic w takim przypadku.Co moze byc przyczyna?

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 04, 2006 10:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
Zle dzialajaca pompa paliwowa. W samej pompie sa takie plastikowe zaworki na sprezynkach i to moze byc przyczyna.

Pozdro

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 04, 2006 10:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
A ta pompa jest rozbieralna?Z tego co wiem to na pewno wykreca sie z niej ta reczna pompka,a jak dostac sie do tych zaworkow?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 04, 2006 11:02 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
Zaworki znajdyja sie pod przewodami paliwowymi a cala pompke mozna odkrecic od wtryskowej.

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 04, 2006 1:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
zanim rozbierzesz pompkę posprawdzaj (podokręcaj wszystkie przewody- sprawdź czy np. nie doszło do pęknięcia któregoś w miejscu założenia opaski) -no i oczywiście sprawdź jak przewody paliwowe pod autem - jeśli były długo nie zmieniane to całkiem prawdopodbne że to może być to - i nie sugeruj się że jak stoi to nie cieknie - wystarczy żeby był wilgotny-to już jest oznaka pęknięcia

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 05, 2006 10:45 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
U mnie powodem zapowietrzania się układu paliwowego były własnie popękane przewody.
Kiedyś mi zaworki w pompce padły to silnik nie dostawał paliwa, ale się nie zapowietrzył.
A jakbys potrzebował zaworków to mam, bo kupiłęm wtedy, a wymieniłem całą pomkę.

Sprawdź wszystkie przewody paliwowe.

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 05, 2006 10:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
Wlasciewie to sam nie jesten pewien czy sie zapowietrza czy po prostu pompa przestaje podawac paliwo.W sobote wjade na kanal to przejze przewody paliwowe,ale ja bym obstawial pompke


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 05, 2006 1:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
pompka jest rozbieralna dwa zaworki zwrotne ok. 30 pln robota szybka i przyjemna ale śmierdząca ( po robocie ręce ). Tak se bzduram a co z filtrami wstępnym i dokładnym? Czy przypadkiem wkład nie jest zap......ny w filtrze dokładnym ?
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 07, 2006 11:47 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:49 am
Posty: 61
Lokalizacja: drawsko pom/szczecin
oba filtry wymienieone sa na nowe,wiec pod tym wzgledem wszystko jest w porzadku


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 07, 2006 7:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz maja 21, 2006 4:39 pm
Posty: 49
Lokalizacja: Sosnowiec
Mój kubaty też dostawał czkawki ale przyczyn było kilka, tzn chyba wszystkie wymienione wyżej plus kilka innych.

Na początek wymieniłem wszystkie miedziane podkladki pod łączeniami przewodów i same przewody, przynajmniej te z pod maski. Pozbyłem sie wycieków i autko zaczęło lepiej palić. Dołożyłem też filtr wstępny przed pompą paliwa, którego wcześniej nie było. Niestety z niewyjaśnonych przyczyn rozleciał sie miesiąc później wróciłem do wersji uproszczonej. To spowodowało że wszystkie syfy ze zbionika atakowały zaworki pompy, nie pozwałały się im domykać, co powodowalo braki paliwa w układzie. Na dodatek zaczął się pocić przewód pod progiem, wiec funkcję zbiornika przejęła 5 litrowa bańka (był listopad i nie chciało mi sie włazić pod samochód), przynajmniej wiem ile pali! Wiosną wyczyściłem zbiornik, założyłem nowe przewody(chciałem je nawet puścic we wnętrzu ale zostało oryginalnie) i podoszczelniałem układ, oczywiscie wszystkie filtry wróciły na miejsce. Teraz nic nie kapie i nie zapowietrza się. Warto bo koszt z filtrami to góra 70-80 złotych

_________________
MB 115-1975, M72-1951, JUNAK M10-1962, AWO 425S-1957


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl