MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 17, 2024 2:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 28, 2004 4:27 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Mazi pisze:
w mojej "księzniczce" wskazówka caly czas jest na 3, i to niezależnie czy po dłuższej trasie ,czy po jeździe po mieście.


Zatem coś jest nie tak. Nawet w nowym aucie wskaźnik "pracuje". Olej zawsze będzie się rozrzedzał pod wpływem temperatury.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 28, 2004 6:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj jak jechałem do Łodzi i z powrotem, ciśnienie oleju po zrobieniu 300 kilometrów ( non stop 100 km/h na Katowickiej) wyniosło 1,7.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 12:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 849
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Cremek pisze:
A moze masz ja zwarta do masy i caly czas co trzyma 3 ?? :-) - bo nawet po ostrym przegonieniu to niemozliwe zeby nigdy nie spadlo...


zwarta do masy??? wskaźnik jest mechaniczny i jest do niego przykrecona rurka wychodzaca bezposredno z obudowy filtra oleju, ktora plynie sobie olej:)))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 12:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
ja w swoim 124 2,3 mam nawet bo zarypistym przegonieniu cisnienie na 3. Nie wiem czy w benzynie jest jakos inaczej ale u mnie nie spada wcale cisnienie. Jak jest zimny i mi gasnie na gazie to widze ze przy zadlawianiu sie cisnienie spada ale to przy zadlawianiu sie ale jak trzyma obroty to jest caly czas 3. nawet po przejechaniu 500km!!!!
jest w tym miejscu jakas wielka roznica miedzu dieslem a benzynką???

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 12:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
dobrzan pisze:
Cremek pisze:
A moze masz ja zwarta do masy i caly czas co trzyma 3 ?? :-) - bo nawet po ostrym przegonieniu to niemozliwe zeby nigdy nie spadlo...


zwarta do masy??? wskaźnik jest mechaniczny i jest do niego przykrecona rurka wychodzaca bezposredno z obudowy filtra oleju, ktora plynie sobie olej:)))


Moze sie zle wyrazilem ale wiem ze czasem przed sprzedaza niektorzy robia tak zeby pokazywalo caly czas 3.

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 1:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 849
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Cremek pisze:
dobrzan pisze:
Cremek pisze:
A moze masz ja zwarta do masy i caly czas co trzyma 3 ?? :-) - bo nawet po ostrym przegonieniu to niemozliwe zeby nigdy nie spadlo...


zwarta do masy??? wskaźnik jest mechaniczny i jest do niego przykrecona rurka wychodzaca bezposredno z obudowy filtra oleju, ktora plynie sobie olej:)))


Moze sie zle wyrazilem ale wiem ze czasem przed sprzedaza niektorzy robia tak zeby pokazywalo caly czas 3.



czy Ty wiesz o czym Ty mowisz??? wez sobie wysun zegary i zobacz to "zwarcie do masy" i powiedz nam wtedy w jaki sposob w 123 mozna zrobic zeby caly czas pokazywalo 3?? bo brednie wypisujesz juz nieziemskie

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 1:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
dobrzan pisze:
czy Ty wiesz o czym Ty mowisz??? wez sobie wysun zegary i zobacz to "zwarcie do masy" i powiedz nam wtedy w jaki sposob w 123 mozna zrobic zeby caly czas pokazywalo 3?? bo brednie wypisujesz juz nieziemskie


Nie unos sie ja nie mowie przeciez ze tak jest napewno ale slyszalem ze kolesie robili cos zeby wskazywal 3 non stop co mialo symulowac idealna prace silnika - poza tym mam dzisiaj kaca i moge pisac bzdury wiec prosze mnie od razu nie ostrzeliwac [zlosnikz]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 2:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
dobrzan pisze:
Cremek pisze:
dobrzan pisze:
Cremek pisze:
A moze masz ja zwarta do masy i caly czas co trzyma 3 ?? :-) - bo nawet po ostrym przegonieniu to niemozliwe zeby nigdy nie spadlo...


zwarta do masy??? wskaźnik jest mechaniczny i jest do niego przykrecona rurka wychodzaca bezposredno z obudowy filtra oleju, ktora plynie sobie olej:)))


Moze sie zle wyrazilem ale wiem ze czasem przed sprzedaza niektorzy robia tak zeby pokazywalo caly czas 3.



czy Ty wiesz o czym Ty mowisz??? wez sobie wysun zegary i zobacz to "zwarcie do masy" i powiedz nam wtedy w jaki sposob w 123 mozna zrobic zeby caly czas pokazywalo 3?? bo brednie wypisujesz juz nieziemskie

Chciałbym tylko przypomnieć że "Polak potrafi".

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 3:05 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2004 3:14 am
Posty: 43
Lokalizacja: Głogów
jarecki pisze:
ja w swoim 124 2,3 mam nawet bo zarypistym przegonieniu cisnienie na 3. Nie wiem czy w benzynie jest jakos inaczej ale u mnie nie spada wcale cisnienie. Jak jest zimny i mi gasnie na gazie to widze ze przy zadlawianiu sie cisnienie spada ale to przy zadlawianiu sie ale jak trzyma obroty to jest caly czas 3. nawet po przejechaniu 500km!!!!
jest w tym miejscu jakas wielka roznica miedzu dieslem a benzynką???


To masz tak samo jak ja.Nie wiem tylk czy prawidłowym jest to ze na 3 to wskazówka mi juz zachodzi po włączeniu zapłonu.Przy zgaszonym silniku.

_________________
123 200 D

1 9 8 3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 3:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
dobrzan pisze:
czy Ty wiesz o czym Ty mowisz??? wez sobie wysun zegary i zobacz to "zwarcie do masy" i powiedz nam wtedy w jaki sposob w 123 mozna zrobic zeby caly czas pokazywalo 3?? bo brednie wypisujesz juz nieziemskie


Nie tak ostro kolego. To, że nie widziałeś takiego patentu nie oznacza, że musisz mieć 100% rację. Elektycznie się nie zepnie, ale są inne metody, włącznie z chwilowym zagęszczeniem oleju na czas sprzedaży (3x STP n.p.). Tak więc proponuję delikatne "przepraszam" w stosunku do niesłusznie zbesztanego kolegi.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 3:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Mazi pisze:
To masz tak samo jak ja.Nie wiem tylk czy prawidłowym jest to ze na 3 to wskazówka mi juz zachodzi po włączeniu zapłonu.Przy zgaszonym silniku.


Ooo wlasnie o czyms takim mowie teraz skojarzylem podobno takie przerobki owocuja tym ze wskazowka wedruje na 3 bez odpalania. [zlosnikz]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 4:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Ja juz widziałem kiedyś przyklejeoną strzałeczke na 3 na stałe nawet po zgaszeniu motoru [szalone] [zlosnik]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 4:49 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Rad.ek pisze:
Chciałbym tylko przypomnieć że "Polak potrafi".


[zlosnik][ok]

AMG pisze:
Ja juz widziałem kiedyś przyklejeoną strzałeczke na 3 na stałe nawet po zgaszeniu motoru [szalone] [zlosnik]


A przewód był skierowany pod silnik, żeby nie chlapał wnętrza tylko droge [zlosnik]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 7:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 08, 2003 8:57 pm
Posty: 258
Lokalizacja: z kątowni
heheh a to dobreeee :-),,
przy mojej w201 na trasie do pracy około 35 km z prędkością średnio 90 km/h wskazuje 2,5

w beczce przy tej samej trasie wskazywało mi 1,5 rownież srednia szybkość 90 km/h staram sie nie przekaraczać wyżej ani niżej hehe taka moja standardowa prędkośc od zawsze
chociaz dzisiaj 190 tke przegoniłem 120 i musze stwierdzić ze nie zeszło poniżej 2,5 :-) to chyba dobry wynik olej mam

Mobil super diesel 15W40 silnik ma przejechane 210 tysiecy ile w tym prawy nie wiem :-) chociaż szczerze silniczek tyka jak zegarek i jest mocny
co jeszcze na poprzednim oleju nei wiem jakim jakis lany przynajmniiej w holandi bo z tamtad auto przy porannym odpalaniu stukały popychacze przez pare sekund do zapełnienia natomiast na Mobilu nie mam tego zjawiska narazie jestem zadowolony.pzdr

_________________
1.w123 240 d limuzynka z 1976 roku :-) sprzedany
2.w201 200d 1988 nowy nabytek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 30, 2004 1:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
hmmm a u mnie nawet po dlugiej i ..ciezkiej,, jezdzie rzadko spada ponizej 2,5 [zlosnik] i to na wolnych obrotach :) maly ruch gazu i juz jest 3 :)
pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl