Z góry przepraszam za jakość fotek.. ale w chwili obecnej nie mam aparatu - pozyczyla sobie go siostra ode mnie na wyjazd :/
Troszkę o aucie
W126 82 rok
informacja z VIN
Kod:
VIN WDB12602212075366
Model 280 SE
Chassis 12602212075366
Engine 110989 12 028053
Transmission 722300 02 284862
Order 0 2 219 04162
Approx. year 1982
Lights BOSCH
Cab 15344
Dealer Hamburg branch (219)
Interior leather "nappa" two-color anthracite+anthracite (251)
Paint
877 blue green metallic (с 01.01.1979 по 31.12.1990, с 1994)
Options
406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right (с 01.07.1970)
410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
452 two-tone horn (с 01.01.1963 по 28.02.1993)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
504 outside rear view mirror, right, electrically adjustable (с 01.11.1978 по 29.02.1986)
outside rear view mirror, right, electrically adjustable (l.h.d.)
taxi version, f.r.g, and outside rear view mirror on the right
536 interference suppression without radio set and mechanically operated antenna (с 01.01.1970 по 31.07.1997)
563 front seats, left and right, reinforced (с 01.04.1970)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
590 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - Germany (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
640 aluminium disc wheels with radial-ply tires (с 01.10.1969 по 31.12.1989)
656 Michelin tires (с 01.08.1965 по 31.10.1989)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
856 Unknown code
ma troszkę bugów miedzy innymi delikatne oznaki korozji w okolicach tylnej klapy troszkę na słupkach - ogólnie nie ma tragedii - to się da zrobić
trzeba posprawdzać bo jeszcze nie miałem zbytnio czasu zawieszenie coś puka z prawej strony jak się jedzie..
no i rzecz najważniejsza silnik... gaśnie zimny po dodaniu gazu,ale po wrzuceniu biegu normalnie bez gazu można jechać, po minucie jest wszystko ok.. przy 80 stopniach pojawia sie kolejny problem przy wrzuceniu biegu gaśnie następnie ciężko go odpalić,a powyżej 90 w ogóle się nie odpala ;(:/ nie mam pojęcia od czego zacząć - przewody wymienione, filtr powietrza.. przeczyszczone wszystkie styki na bezpiecznikach przekaźnikach itd. wkleję troszkę zdjęć to oceńcie i pomóżcie w razie możliwości.
