outsider pisze:
ogólnie sprawa amortyzatorów w serii 123 jest dosyć ciekawe - całe zawieszenie jest tak zbudowane, że nawet przy obniżeniu zawieszenia (H&R -50mm) nie potrzeba wstawiać krótszych amortyzatorów.
widziełem samochód z zawieszeniem H&R (beczka Hadrysa z mb.org.pl) i strasznie nisko jak na polskie drogi ale jak fajnie wygląda.
Maniek pisze:
Parę lat temu czytałem artykół w AŚ o nowym zaiweszeniu MB które jest w fazie testów. Zawieszenie z aktywną geometrią która zmiania się w zależności od warunków drogowych. W rezultacie czego samochód odpowiodnio pochyla koła w zakrętach, odpowiednio je ustawia przy gwałtownym hamowaniu itd
też to czytałem. ciekawa koncepcja tylko jeszcze trochę potrwa zanim to dopracują no i dużo tam jest ciekawostek jak np. felgi i opony o róznej średnicy po obu stronach.