MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 10, 2025 6:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 05, 2005 12:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
Czy przerabiał ktoś ten temacik w 123 230?? bo tak sobie ostatnio myślałem czy by nie zrobić takiego motywu zeby do swojej 230 zakupić spręzyny od 300D i obciąć 1 może z 1,5 zwoju. Co wy na taki pomysł. samochód byłby i twardszy bo to twarde spręzyny od diesla no i po obcieciu pienie by siedział.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 1:37 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
A czemu chcesz go obniżać i utwardzać? Oryginalne sprężyny nie dają rady czy Ci się nie podobają?

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 9:10 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
szczerze mówiąc to myślałem bardziej nad lekkim utwardzeniem przodu w celu polepszenia właściwości trakcyjnych mojej beczuszki. Co za tym idzie przy obcieciu sprężyn automatycznie utwardza sie jeszcze samochod i obniża sie nieznacznie środek ciezkości co też polepsza własnieciwości trakcyjne.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 11:55 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
O tym samym myslalem z moim w201 bo za wysoko jak dla mnie jest

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 11:59 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
.:SPEEDYRIDER:. pisze:
O tym samym myslalem z moim w201 bo za wysoko jak dla mnie jest


Ale Ty jestes chyba przyzwyczajony do gokarta [oczko] [zlosnik]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 12:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Dlatego wiem co dobre [zlosnik] ;)

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 12:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
ale nie chcesz swojego mb przerobic na gokarta? [szalone]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 12:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
hehe panowie ja tu nie mówie o przetrabianu na gokarty tylko sie pytam czy ktos juz robił takie wnalazki u siebie:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 12:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Nie wydaje mi sie, aby sprezyny od 300 D byly twardsze od tych z 230 C :roll: . Poza tym obcinanie sprezyn to nie jest najlepszy pomysl - moim zdaniem.
Tak na marginesie to wydaje mi sie, ze zawieszenie W 123 naprawde ma swietne wlasciwosci: przy wysokim komforcie dobrze trzyma sie drogi, a to ze sie przechyla w zakretach to raczej normalne przy miekkich nastawach i braku pneumatyki. Przeciez to nie jest CX! A swoja droga 230 C to luksusowe cuope lat 70-tych., a nie auto sportowe. Z tej wersji silnikowej ciezko wykrzesac sportowego ducha, zeby nie napisac ze to prawie niemozliwe.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 12:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 31, 2005 8:44 am
Posty: 149
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Cytuj:
Z tej wersji silnikowej ciezko wykrzesac sportowego ducha, zeby nie napisac ze to prawie niemozliwe.

Zgadzam się z Mitu w całej rozciągłości z W123 sportowego samochodu nie stworzysz. Moim zdaniem nie tylko z tej wersji silnikowej; no chyba że tylko karoserię z orginału zostawisz. W naprawdę szybkiej jeździe będzie przeszkadzać mało bezpośredni układ kierowniczy, baloniaste opony, fotele nie trzymające na boki, hamulce odstające od współczesnych. Efekt będzie taki, że z auta zrobisz sobie twarde taczki a i tak bardziej wprawny driver w "stjunowanym" sportingu łatwo cię łyknie.

_________________
W123 200 '81 manual


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 12:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
Sprężyny H&R i amortyzatory bilstein (te twardsze) - popytaj w IC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 2:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
tylko ile takie zawieszenie H&R kosztuje. Co do poprzedanich wypowiedzi nie wiem ską wam sie wzieło jakies robie "rajdówki" z beczki i ściganie sie z usportowionymi sportingami :). moja beczka to juz dawno 60 nie przekroczyła. także panowie powstrzymajcie sie od stwarzania niepotrzebnych historyjek bo ja tu sie pytam o rade a nie dociki na temat robienia rajdóek z beczki. jak bede chciał sie pościgać to wróce to KJS i VW polo na którym w KJS jeżdziłem. Teraz interesuje mnie bardziej ładnych wygląd mojej coupe a nie ściganie sie nią!!. a niestety na oryginalnych spręzynach beczka wiadomo ze jak ma dobre zaiweszeni to prześwit miedzy kołem a błotnikiem jest taki ze całemu tam można wejść a że moja beczuszka porusza sie tylko i wyłącznie po prostych aswaltowcyh drogach nie potrzebuje prześwitu jak w terenówce??

A ma ktoś może zdjęcie zaraz po założeniu nowiutkich sprężyn i amortyzatorów?? chce prównać to co mam teraz i to co jest jak wyżej wspomniane spzrety sa jak z fabryki>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 10:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
runcajs pisze:
tylko ile takie zawieszenie H&R kosztuje. Co do poprzedanich wypowiedzi nie wiem ską wam sie wzieło jakies robie "rajdówki" z beczki i ściganie sie z usportowionymi sportingami :). moja beczka to juz dawno 60 nie przekroczyła. także panowie powstrzymajcie sie od stwarzania niepotrzebnych historyjek bo ja tu sie pytam o rade a nie dociki na temat robienia rajdóek z beczki. jak bede chciał sie pościgać to wróce to KJS i VW polo na którym w KJS jeżdziłem. Teraz interesuje mnie bardziej ładnych wygląd mojej coupe a nie ściganie sie nią!!. a niestety na oryginalnych spręzynach beczka wiadomo ze jak ma dobre zaiweszeni to prześwit miedzy kołem a błotnikiem jest taki ze całemu tam można wejść a że moja beczuszka porusza sie tylko i wyłącznie po prostych aswaltowcyh drogach nie potrzebuje prześwitu jak w terenówce??

A ma ktoś może zdjęcie zaraz po założeniu nowiutkich sprężyn i amortyzatorów?? chce prównać to co mam teraz i to co jest jak wyżej wspomniane spzrety sa jak z fabryki>

proszę Cię bardzo

Obrazek
tylko w tym przypadku opony są trochu za niskie powinny być 195/70/14 a na zdjęciu są 185/70/14 czyli jakieś 2cm za niskie,jednak najważniejsza sprawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To wysokość gum pod sprężynami ja mam tzw trójki, przy nowych sprężynach zakłada się tzw jedynki . Różnica międzi nimi to jakieś 2 cm to bardzo dużo ponieważ teleskop cały czas pracuje w najwyższym wychyleniu , które nie daje optymalnego komfortu i wygląd jest słaby
Jeżeli chcesz zmiejszyć przestrzeń pomiędzy oponą a błotnikiem, to jest kilka wyjść :
Pierwsze - podnieść lekko tył np. wkłady gumowe na sprężyny lub wyższe podkładki
Drugie - trochu wyższe oponki
Trzecie - obciąć jak proponujesz
Czwarte - zostawić jak w orginale
Piąte - czekać aż usiądą a to jakieś 50.000
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 05, 2005 11:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
runcajs pisze:
tylko ile takie zawieszenie H&R kosztuje


1060 w IC za komplet przód i tył, a jak ktoś ma zniżki to jeszcze mniej :) , najdrożej wychodzą twardsze amortyzatory z tego co wiem.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 06, 2005 9:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
Obrazek
tylko w tym przypadku opony są trochu za niskie powinny być 195/70/14 a na zdjęciu są 185/70/14 czyli jakieś 2cm za niskie,jednak najważniejsza sprawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dwa centy to juz cos a ja teraz mam 225/50/16 z tego co wiem to one są chyba jeszcze nieznacznie wyższe


Ostatnio zmieniony pn cze 06, 2005 7:27 pm przez runcajs, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl