MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 2:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 156 57 58 59 60111 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob kwie 08, 2006 1:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
No wlasnie z tego co wyczytalem w watku to powinno sie podgrzewac olej, bo jest on za gesty co obciaza pompe i ztego co pamietam to gdy silnik pracuje na zimnym OR to wiecej nagaru sie tworzy na wtryskach...
Pozatym bede chyba musial zamontowac zbiornik na ON bo wczoraj po raz pierwszy zalalem OR w stosunku 70OR/30ON i jak zawsze autko palilo na dotyk to dzisiaj za 3 razem dopiero odpalil :-? moze to dlatego ze olej byl sojowy nie rzepakowy? nie wiem. wykonanie takiego zrbiornika ine bedzie mysle problemem a na poczatek zastosuje zwykle zawory nie musza byc sterowane elektrycznie.. Jesli macie jakies sugestie piszcie [zlosnikz]

P.S. a jezeli problem jest tylko podczas gdy silnik jest zimny to po co w ogole stosuje sie takie podgrzewacze?

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 08, 2006 1:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Rybaczenkow pisze:
musza byc sterowane elektrycznie.. Jesli macie jakies sugestie piszcie [zlosnikz]


Poczytaj ten wątek to zbedne bicie piany pisać w kółko o tym samym .OR jest dla inteligentnych ,świadomych kierowców reszta musi śmigać napychając kieszenie Saudom i Ruskim.Tu nie ma wyboru trzeba trochę postudiowac ten watek .
A po co Ci podgrzewacz jeśli w komorze silnika jest temp.powyżej 50 st.C. A filtr paliwa po 30 km ma tem 60 C juz tylko dlatego że jest w środku w komorze silnika .
Pozdrawiam.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 08, 2006 8:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Filtr paliwa zamocowany jest tuz obok pompy wspomagania wiec raczej marne szanse zeby nagrzewal on sie od slinika..

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 08, 2006 9:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
słuchajcie!! Dzisiaj zacząłem jeżdzić na rzepaku moją beczką :) jeżdże w stosunku 1litr oleju z Tesco na 2 litry ropki z Auchana wychodzi 3,10 za litr jeździ sie znakomicie zapaszek super zrobiłem juz 300km na takiej miksturze i mam pytanie jaka ma być proporcja ropy do oleju?? zrobiłem 1:1 i coś miękko zaczął chodzić boje sie ze cos sie stanie i tu sie pojawia pytanie jaka mieszanka jest bezpieczna prosze o odp POZDRO DLA WSZYSTKICH RZEPAKÓW (i nie tylko)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 08, 2006 9:50 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
ja mam proporcję w tej chwili 100% soja modyfikowana genetycznie i tylko trochę trzepie po odpaleniu [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 08, 2006 9:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
No tak a jak to sie odbije na wtryskach i pompie wole nie ryzykować pozdro

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 09, 2006 6:55 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 6:47 pm
Posty: 1
OR od jutra w Lidlu po 2,29

Dodano po 5 minutach.:

Pozdrawiam Wszystkich od wczoraj zaczołem też jeżdzić na OR VW T3 1,6D
zobaczymy co sie będzie działo jak na razie jest OK mieszam na razie 1 ON/3 OR Zapala bez zmian, osiągi takie same, ciekawe ile będzie palił ?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 09, 2006 8:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
A mi dzisiaj nie zapalił :evil: a jezdzilem nie na 100% tylko bylo ok 20% ON. Nie wiem czy za zimno na dworze czy co? w ciagu dnia pali idealnie, rano dupa. A na ON palil doslownie na dotyk... tak sie cieszylem a juz mi sie przestaje podobac przygoda z POTATO.

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 09, 2006 11:00 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 10:54 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Zakopane
Siemka!!

Zagłębiłem sie ostro w temat OR. Co prawda siedze już na tym temacie jakies 1,5 godzinki..to nie zdązyłem przeczytać wszystkich stron :) Ale do rzeczy....


Dwa dni temu w sobote zacząłęm zalewać moją leciwą Toyotę Carine II '90 OR w stosunku 10 litrów na BP reszte rzepak (polecam z TESCO - Wybrony w biedronce drogo wychodzi) W Tesco po 2,73 za litr. Od jutra moze uda mi sie załatwić po 2,40 za litr.

Ogólnie zrobiłem na tej mieszance jakieś 250 km i całkiem nieźle się jeździ, zero spadku mocy, zapach placków z wydechu....

Nie mam zadnych podgrzewaczy tudzież innych wynalazków...troszke sie boje o swój samochodzik....no ale...do odweażnych świat należy.

Autko mi pali po dwóch podgrzaniach świecy bez problemu....jak narazie jest super....przy zimnym silniku zauważyłem troche większe dymienie z rury.....

Ciag dalszy realcji po kolejnych kilometrach na zbożu :)

pzdr!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 10, 2006 8:23 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
[quote="Rybaczenkow"]A mi dzisiaj nie zapalił :evil: a jezdzilem nie na 100% tylko bylo ok 20% ON. Nie wiem czy za zimno na dworze czy co? w ciagu dnia pali idealnie, rano dupa. A na ON palil doslownie na dotyk.[quote]
Całkiem normalne zjawisko :) ale bez zartów zwykle na OR bardziej chechłasz akumulator i jeśli nie robisz małych ok.100km tras to po kilku dniach aku jest za słaby i może nie zapalić .Zakładam ze inne eksploatacyjne sprawy masz ok tj filtry po zimie zmienione .U mnie też na ropie pali na tzw.dotyk a na OR muszę pokręcić .Jeśli nie robisz tras zostaje proporcja 50/50

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 10, 2006 12:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Wlasnie wyciagnalem filtr..... Czarny byl :o akumulator sie laduje aja zasuwam na stacje po troche ON zeby zalac bezporednio. mam nadzieje ze odpali..

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 10, 2006 12:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Rybaczenkow pisze:
Wlasnie wyciagnalem filtr..... Czarny byl :o akumulator sie laduje aja zasuwam na stacje po troche ON zeby zalac bezporednio. mam nadzieje ze odpali..

Domyślam się,że piszesz o filtrze wstepnym a tu trzeba jeszcze dokładny wymienić !!!!! OR zdaniem niektórych kolegów wypłukuje ze zbiornika osady (wieloletnie) i dlatego ja czyściłem zbiornik .

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 10, 2006 12:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
filtr wstepny mam na przewodzie w postaci kolanka a w srodku sitko. i jego tez czyscilem. czarny jestt ten filtr glowny.

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 10, 2006 12:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Rybaczenkow pisze:
filtr wstepny mam na przewodzie w postaci kolanka a w srodku sitko. i jego tez czyscilem. czarny jestt ten filtr glowny.

a jak ty tam luknąłeś ? :) u mnie to niemożliwe bo mam nierozbieralny :)

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 10, 2006 2:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
U mniej jest w postyaci wkladu iwidac golym okiem w jakim jest stanie.

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 156 57 58 59 60111 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl