MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 5:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 1:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Ja swojego wczoraj musiałem zostawić na dworzu. O 7 rano termometr wskazywał -16. Odpalił bez czkawki.

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 1:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
U mnie nawet TDI zapala od pierwszego obrotu rozrusznika o ile akumulator pozwoli [zlosnik]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 2:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Ja wyszedłem z roboty o godz 6 rano ... termometr samochodowy pokazał -26 .. termometr pod robotą przez chwile -28..
Kilka samochodów nie drgnęło .. Ale CE dzielnie bez większych problemów (chodź jednak mimo wszystko musiałem dwa razy zakręcić). Ale musziała odpalić.. bo VW 1.9TD zapalił to nie mogła sobie wstydu narobić.. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Jak widać woda w układzie chłodniczym sprawdza się dobrze nawet przy takich temperaturach [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 2:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Kolegi Audi A4 1.9 TDI zapaliło przy temp -22.Zadna swieca zarowa nie działa. Aczkolwiek trzeba było chwilke pokrecic.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 3:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 03, 2008 3:51 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Oleśnica
124 250D dziś o 4 00 -18,5, no tato powiedział ,ze profilaktycznie podgrzał 2x siwece i pyk (stał tydzień)
210 2,9 no o 5 30 jedno grzanie i odpalił choc ostatni ma fochy przy róznychy temp( oczywiscie mowa o tamp -10-20) własnie testuje drugi akumulator .

_________________
Mercedes W124 250 D Automatic- "Mycha"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 3:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
BrunoGiamatti pisze:
Ja wyszedłem z roboty o godz 6 rano ... termometr samochodowy pokazał -26


u mnie tez -26, odpalil od strzalu - bo webasto do elegancko podgrzalo przez godzinke. ale skrzynia nie chciala sie krecic, przy cieplym silniku i lodowatej skrzyni poteguje sie efekt - silnik sie wkreca jak pszczolka, a skrzynia muli przez 1-2 km od ruszenia

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 4:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 21, 2009 6:47 pm
Posty: 96
Lokalizacja: POZNAŃ
ja swoją bedę musial sprzedac, odpalila za 1 razem a byla ok. -15 [zlosnik]

_________________
[url=http://4gifs.com][img]http://4gifs.com/gallery/d/133309-5/Red_dress_lifted.gif?[/img][/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 4:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
sneer pisze:
a skrzynia muli przez 1-2 km od ruszenia

Hehe to toyota w ogóle nie chce ruszyć przy tej temperaturze .. skrzynia się "nie zapina" przez kilka sekund.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 5:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Alpaq coś ściemniasz z tą wodą w bloku ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 5:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Nie ściemniam :) serio mam troche wody ;) ..
Bo przy wymianie płynu nie dałem rady spuścić wszystkiego co tam zalegało. CE okazała sie za niska i nie wjechałem na kanał. Spuściłem wszystko z chłodnicy, przejechałem sie .. żeby się płyn zmieszał z wodą.. znowu spuściłem ... i dolałem kolejne 5l płynu. W taki oto sposób mam mieszanke płynu chłodniczego z wodą (nawet nie wiem w jakim stopniu). Ale jak na razie się sprawdza. Raz tylko termostat sie zaciął .. No i czasami samochód musi dłużej pochodzić żeby zaczęło wiać ciepłe powietrze z nadmuchów [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 6:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
sebi pisze:
A Kiełbikowy LTek odpalił [cool]
Zartujesz? :o To moze decyzja o rozpoczeciu programu power byla przedwczesna? Ale z drugiej strony silnik w dawcy tez pali w najwieksze mrozy 8).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 7:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
dzisiaj -22 moja CE bez problemu ale w baku profilaktycznie STP
C-180 też bez problemu ale w baku profilaktycznie STP
Służbowa Nexia 1,5 przebieg 406000 km przebiegu nie garażowana zapaliła dopiero jak wcisnąłem pedał gazu, zawsze odpalała bez :-?
Ursus C360 tylko ze starterem i gorącą wodą w chłodnicy
Renault Maskot za drugim razem po potraktowaniu starterem

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 7:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Dzis u mnie było -20C, po ostatnich przebojach myslałem, ze moze byc problem, podgrzałem świece 2 razy i miłe zaskoczenie - odpalił od strzała, chyba błąd zrobilem, ze poprzednio grzałem swiece tylko raz.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 7:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Darius pisze:
Służbowa Nexia 1,5 przebieg 406000 km przebiegu nie garażowana zapaliła dopiero jak wcisnąłem pedał gazu, zawsze odpalała bez


SZOK!!

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 10:15 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ja odkryłem następny kaprys KE.
Jak nagrzeję silnik za pomocą webasto do 40 i próbuję odpalić kręcę jak dizlem z dychawiczną kompresją. Jak nie podgrzeję i jest -25 łapie po pierwszym sprężeniu. Z tego powodu zacząłem odpalać webasto po silniku ;-)
Myślę, że to wynika z tego, że czujnik w głowicy sygnalizuje - ciepło i nie wzbogaca mocno mieszanki, wtrysk rozruchowy też pyli krótko a cała reszta mechaniki wtrysku i silnika (kolektory, zawory, tłoki) niestety ciepła nie jest...

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl