MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 4:24 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 08, 2010 2:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A ja wrecz przeciwnie - tylko assembler.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: śr wrz 08, 2010 10:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
mark2222 pisze:
a ja przybrałem trochę inną drogę dla M110, jako że mam wersję gaźnikową i nie mam obrobionej głowicy pod wtryski, myślę przerobić kolektor pod listwę z M104, wytoczyć odpowiednie gniazda podobne jak ma M104 i wspawać je w kolektor zaraz przy wlocie kanału, myślałem żeby obrobić odpowiednio głowicę ale zaniechałem tego, szkoda mi jest jej psuć jak dobra a kolektor zawsze dokupi jak nie wypali.

To faktycznie jest dobry pomysł. Można zrobić jeszcze ciekawiej - zamiast wtryskiwaczy K-Jet wsadzić dysze LPG - bezpośrednio nad zaworem ;)

mark2222 pisze:
Druga rzecz to dobór odpowiedniej przepustnicy z TPS-em zamiast Solexa, mam kilka na oku ale i tak podstawę muszę dorobić.

Da się przeżyć bez TPS-a. W sumie nie odczuwam jakoś strasznie jego braku - można ustawić wzbogacenie na podstawie zmian ciśnienia w kolektorze.

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: czw wrz 09, 2010 6:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
voytas pisze:
mark2222 napisał(a):
Druga rzecz to dobór odpowiedniej przepustnicy z TPS-em zamiast Solexa, mam kilka na oku ale i tak podstawę muszę dorobić.

Da się przeżyć bez TPS-a. W sumie nie odczuwam jakoś strasznie jego braku - można ustawić wzbogacenie na podstawie zmian ciśnienia w kolektorze.

Tak czy tak, zamiast Solexa muszę założyć jakąś przepustnicę, więc jakby był odrazu TPS to było by na plus [palacz] wczoraj listwa z M104 mi przyszła, więc powoli zabieram się do wytoczenia odpowiednich gniazd na wtryski, myślę że wydajność wtrysków z M104 powinna wystarczyć [oczko] jak i również uruchomiłem znajomego za wielką wodą co by taniej było [hihi], rozmawiałem jeszcze z jednym gościem z innego forum, na chwilę obecną jest w fazie testów płytki V3.0 (obsługuje wtryski wysokoomowe i niskoomowe) co by było bardzo dobra alternatywą dla STAGa-300, na którego przymierzałem się już do kupna, więc się wstrzymałem [zlosnik]
voytas pisze:
To faktycznie jest dobry pomysł. Można zrobić jeszcze ciekawiej - zamiast wtryskiwaczy K-Jet wsadzić dysze LPG - bezpośrednio nad zaworem

I właśnie też się nad tym zastanawiałem, trochę czytałem z tego linku co podrzucił
mojojojo13 pisze:
i jest jeszcze jedno specjalne forum na którym dowiesz się jakimi gratami się ratować i do kogo się udać:
http://lpg-forum.pl/index.php?sid=9b876 ... 0ba1afee9c

jakie możnaby zastosować wtryskiwacze gazowe ( pojedyńcze, na listwie) jak narazie jeszcze nie wiem [zlosnik]

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: pt wrz 10, 2010 8:56 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
mark2222 pisze:
więc powoli zabieram się do wytoczenia odpowiednich gniazd na wtryski, myślę że wydajność wtrysków z M104 powinna wystarczyć

Gniazda tocz pod wymiary docelowe - a nie pod wtryski z M104! - ja się przejechałem.
Np wtrysk ma średnicę poniżej 23! a standard pod jaki projektuje się otwory powyżej 24, troszkę też są róznice w samej końcówce - choć uszczelka taka sama.
Jeśli planujesz coś wzmacniać i zwiększać przepływy to rób wszystko pod docelowe wtryski mając je już na stole.
Jeśli ten ze 104 wystarczą to nie ma problemu - są tanie, można kupić używane wtryski - sprawdzić wydajność i wybrać dobre - na szrotach jest ich ful.

mark2222 pisze:
rozmawiałem jeszcze z jednym gościem z innego forum, na chwilę obecną jest w fazie testów płytki V3.0 (obsługuje wtryski wysokoomowe i niskoomowe) co by było bardzo dobra alternatywą dla STAGa-300,


Wszystkie płytki mogą obsługiwać takie wtryski - kwestia dorobienia układu aktywnego flybacka i zaprogramowania kodu który to potrafi. Później trzeba dobrać czasy.

Ja walczę z dziwnym zachowaniem kodu MS1Extra - to co otrzymuję na RS232 ma nie właściwą prędkość - róznica wynosi jakieś -5% - z tego powodu jeden odbiornik zadziała a inny nie. Dziś muszę zmierzyć czy kwarc jest OK, przypuszczam jednak że błąd siedzi w konfiguracji PLL albo seriala - w źródle piszą, że powinno wychodzić +0,16%.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl