czujnik jest od BMW, ogólnie od wersji diesel, od 318 tds do 735 tds z II połowy lat `90
jeżeli się nie mylę wtyczka ma 8 pinów, numerowanych tak:
5 6 7 8
1 2 3 4
sprawdzenie:
czujnik zwolniony - wartość między 1 i 2 - 2115ohm
czujnik wciśnięty - wartość między 1 i 2 - 1399ohm
między 2 i 4 wartość 1089ohm - tylko nie wiem czy na zwolnionym czy na wciśniętym
a wartość między 5 i 8 przy zwolnionym (w pozycji odpowiadającej wolnym obrotom) lekko powyżej 1mohm (ok 1100ohm)
rysuneczki nie bardzo moge wkleić, ale jakbyś mocno chciał mogę podesłać faxem
_________________ [VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]
|