SoYeR pisze:
BMW i AUDI na bank odpadają.
Miałem przyjemność jeździć nową 530i na 19sto calowych felgach ( profil opon 35!! ) i nową E 240 na 16sto calowych kółeczkach ( profil 65!!!! ). Po samym przeanalizowaniu rozmiarów opon i znajomości charakteru obu marek, powiedziałbym, że ta "piątka" będzie taczką,a E klasa popłynie i odizoluje mnie od k*****ch, polskich nawierzchni...I co się okazało? Nie mogłem w to początkowo uwierzyć, ale piątka była znacznie wygodniejsza!!!! Ba, tak powiedzieć mógłbym, gdyby oba auta miały porównywalne koła, ale BMW miało ( w tym porównaniu ) wyjątkowo niekorzystne dla siebie felgi i opony!!! BMW zgniotło rywala, uchodzącego do tej pory za najwygodniejsze w klasie. Wniosek? Zawieszenie BMW ma takie rezerwy komfortu, że Benz, nawet przy pomocy baloniastych opon nie był w stanie się do tego zbliżyć. Do aut tych marek podchodzę naprawdę obiektywnie ( obie wielbię

) więc nie ma mowy o jakim kolwiek koloryzowaniu.
Co do starszych aut, nie ma wątpliwości, że Benz jest królem wygody
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
, a BMW zakrętów ( w tej samej klasie )
Audi to z pewnością świetne auta, szczególnie te nowe ale...

zebda pisze:
tyl jest bardziej chimeryczny, nigdy nie wiesz kiedy cie zaskoczy!
Tak jest w Polonezie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
RWD owszem, początkowo będzie zaskakiwał, ale nie ma cudów, w końcu repertuar niespodziewanek się wyczerpie. Stąd auta z tylnim napędem, owszem, dają dużo radochy, ale doświadczonym kierowcom- ich nie zaskoczą- z wyjątkiem rzeczonego Poloneza
Przy przednim napędzie kierowca narażony jest na nieprzyjemny wpływ napędzanych kół na kierownicę, w RWD tego nie ma. Proponuję w mocnym przednionapędowcu na skreconych kołach mocno ruszyć....
Faktycznie, na polskich drogach delikatne zawieszenie Audi szybciej się zużywa( opinie znajomych posiadaczy a3 i a4) ale to nie świadczy źle o marce.
Pozdrawiam
