MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 16, 2019 10:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 20, 2019 6:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1425
Lokalizacja: WROCŁAW
Hej, znacie kogoś godnego polecenia, kto zna się na rzeczy i jest z okolic wroclawnia i będzie potrafił wyregulować wtrysk w M110?
Sprawda wygląda tak:
Auto to W126 z M110. W niemczech został doposażony w katalizator i sondę lambda. Wygląda to tak, że na przewodzie powrotnym z rozdzielacza został zamontowany dodatkowy wtryskiwacz i wpięty jest w centralny króciec rozdzielacza paliwa. Działa to pewnie tak, że wtrysk ustawiony jest bardzo ubogo a dodatkowy wtryskiwacz dolewa paliwa w zależności od tego co zarządzi sonda lambda. Ale mniejsza o to.

W aucie musiałem wymienić silnik bo zjadał tyle oleju, że nie było widać świata we wstecznym lusterku. Włożyłem kompletny "zdrowy" silnik, wraz z całym osprzętem. Wtrysk też jest z "nowego" motoru.
Problemy są dwa:
- w spalinach czuć benzyną jak cholera - więc pewnie strasznie leje
- na ciepło ciężko pali - dopiero pedał w podłogę to dziad zapala.

Czy możecie polecić kogoś kto ogarnie temat z dojazdem do klienta bo auto może narazie przemieszczać się tylko na lawecie, co jest trochę problematyczne?

Czytając rózne manuale, sprawa regulacji nie wygląda na skomplikowaną ale nie mam pojęcia czy będzie słuszna gdy dołożony jest ten dodatkowy wtryskiwacz. Nie mam pojęcia, czy coś nie musi być zmodyfikowane w rozdzielaczu, żeby to chodziło tak jak trzeba??
Zawsze mogę zamontować wtrysk ze starego silnika, na ktorym stary silnik palił i chodził bardzo dobrze ale to już ostateczność, jeśli nie uda się wyregulować nowego.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, czeka na lepsze czasy
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Post: sob kwie 20, 2019 7:18 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pt lut 24, 2012 9:24 pm
Posty: 60
A probowales w Jetronicku na Ul.Krakowskiej.Paru z klubu tam ogarniali tematy i jakos i pomogl.
--------------
W 114 72r 2.8
W 116 76r 2.8SE


Na górę
Post: sob kwie 20, 2019 7:25 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1425
Lokalizacja: WROCŁAW
Jeszcze nigdzie nie próbowałem, bo na razie odpaliłem to żelazo i stwierdziłem co jest grane :) O ile ze zwykłym k-jetronickiem pewnie spróbowałbym podziałać, tak tu z mechanicznym wtryskiem sterowanym sondą nie mam pojęcia od czego zacząć i na jakiej zasadzie to działa. Więc wolałbym oddać to w ręce kogoś, kto się z tym spotkał i będzie potrafił to ustawić.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, czeka na lepsze czasy
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Post: sob kwie 20, 2019 10:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3988
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Jedź do Pana Krzysztofa do Jetronik na Opolskiej!
Mimo, że zapłaciłem za mandat z powodu braku viatolla na lawetę to i tak nie żałuję tej wyprawy z ZG do Wro!
Krzysztof ogarnie Ci temat!

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 220E ' 93
W201 1.8E KAT '90
W201 2.0E '83
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pn maja 13, 2019 12:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2819
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Jezeli zapytanie nadal aktualne to moge polecic kogos, kto to auto napewno ogarnie, ale w Katowicach. No i - jak kazdy wysokiej klasy specjalista - nie jest tani.
jakub_gozdzik pisze:
Jeszcze nigdzie nie próbowałem, bo na razie odpaliłem to żelazo i stwierdziłem co jest grane :) O ile ze zwykłym k-jetronickiem pewnie spróbowałbym podziałać, tak tu z mechanicznym wtryskiem sterowanym sondą nie mam pojęcia od czego zacząć i na jakiej zasadzie to działa. Więc wolałbym oddać to w ręce kogoś, kto się z tym spotkał i będzie potrafił to ustawić.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: pn maja 13, 2019 9:08 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1425
Lokalizacja: WROCŁAW
Dzięki ale temat już ogarnąłem sam. Zasada działania jest bardzo prosta

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, czeka na lepsze czasy
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl