Witam,
Czy ktoś z was ma może zdjęcia (lub zdjęcia samych części) jak powinien wyglądać kompletny układ dźwigni do otwierania przepustnicy?
Układ samej przepustnicy i takiego suwaka na kolektorze dolotowym u mnie jest na pewno oryginalny ale co do reszty nie jestem pewnie. Szczególnie chodzi mi o elementy przy samej grodzi od strony silnika.
Może ktoś w Łodzi ma 114//115 z M110 - to bym sobie obejrzał i porównał?
Może ktoś z was ma coś takiego do sprzedania?
rasch pisze:
Moje auto jedzie przyzwoicie, nie pali więcej jak 11 - 12l i ma dosyć kopa, ale poszedłem sobie zmierzyć tą rezystancję i pomiędzy pinami 15 a 7 mam 92 ohmy a pomiędzy 8 a 10 głucho, obwód otwarty, znaczy się zepsuty
To zaczynam poszukiwania
11-12 litrów to brzmi normalnie! 8-10 głucho - a nie miałeś miernika w zakresie do 200ohm
Obyś miał tylko błąd pomiaru
rasch pisze:
Może czujnik temperatury cieczy, ten pod termostatem? Czujnik podaje np. zaniżoną temperaturę i komp dawkuje więcej paliwa.
rasch - składałem juz 2 razy m110 i nie widziałem tam żadnego czujnika. Już raz pomagałeś mi zidentyfikowac wszystkie czujniki w moim zucie ze zdjęć i ja rozpoznaje 3 czujniki temperatury służące do sterowania D-jet
1. Powietrza - na dolocie przy filtrze,
2. Temperatury cieczy - ten mniejszy w głowicy - odpowiadający za mieszankę,
3. Temperatury cieczy - ten większy - od sterowania wtryskiem rozruchu
Nie wliczamy tego do wskaźnika temperatury.