MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 8:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 20, 2004 4:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 07, 2003 9:36 pm
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów
Witam, stała się rzecz straszna. W sobotę wyjąłem skrzynię, wymieniłem simmering na wałku (ten od strony bębna) i oring na pompie oleju do automatu oraz uszczelkę miski olejowej i filtr. Przed wymianą w/w części auto jeździło bez problemów, nie ślizgało, tylko lało olejem. Po złożeniu wszystkiego i nalaniu nowego oleju (Dextron II, weszło ok. 6,5l i odpowietrznikiem wyrzuciło ok. 200ml przed zapaleniem silnika) auto ruszyło bez kłopotu i jechało bardzo ładnie przez 10km. Postawiłem pod domem na noc i rano bez kłopotu pokonałem ok 2,5 km. i postawiłem go pod górkę(przód wyżej). po ok. 30min zapaliłem, wrzuciłem wsteczny cofnąłem ok 5m i po włączeniu D ani rusz. Na N, R i D oraz S i L jest luz. Olej nie wycieka nigdzie. Jest stan i bęben hydrokinetyczny się kręci. Po holowaniu ok. 200m i wrzuceniu D (w czasie holowania) auto lekko się zbiera przy czym przy próbie przejścia na 2 bieg ślizga.

Ratujcie Panowie. Jedyny środek lokomocji do roboty.

_________________
W126 280SE 1979 nelkengruen-metallic


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl