MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 8:06 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 17, 2013 3:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 18, 2008 12:00 am
Posty: 251
Lokalizacja: PGO
witam od pewnego czasu mam problem z odpaleniem auta po nocnnym postoju, rozrusznik kreci i kreci a tu d.... po chwili kręcenia zaczyna dostawać chęci na rozruch ale i tak nie odpala. Mija 30 sekund kręcenia wreszczie odpali i nie chce wejsc na wyższe obroty musi sobie chwilkę popracować i dopiero jest OK. Jeżeli już zacznie wchodzić na obroty to odpala po moze 3-4 okreceniu silnika. Mam takie wrażenie jakby paliwo się cofało. Co moze być przyczyna takiego rozruchu silnika i od czego się zabrać aby wykryć przyczyne????moze problem ze ssaniem??? pacjen to 124 230e 91r


Na górę
Post: czw lip 18, 2013 9:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 18, 2008 12:00 am
Posty: 251
Lokalizacja: PGO
jeżeli podłacze bezpośrednio pod aku wtrysk rozruchu zimnego czy jak to si tam zwie to auto odpala idealnie. co tym steruje??? wyczytałem że może by to zwiazane ze srebnym przekaźnikiem za akumulatorem dodam ze świeci sie ABS. czym jest sterowany ten wtrysk tym srebrnym przekaźnikiem czy czymś innym??? jak wyglada czujnik temp rozruchu zimnego silnika i jak go sprawdzic czy jest ok???



rozebrałem ten srebrny przekaźnik i wydajme mi sie jakby tam sie cos zamocno nagrzalo, przelutowalem dla pewnosci aby nie było zmnych lutów ale dalej jestem w kropce bo nie wiem czy tu tkwi przyczyna czy szukac dalej??


Na górę
Post: czw lip 18, 2013 10:27 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Steruje przekaźnik pomp paliwa. O sterowaniu tego wtrysku było już z 10x wszystko. Poszukaj - choć coś teraz wyszukiwarka chodzi fatalnie.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: śr wrz 18, 2013 6:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 18, 2008 12:00 am
Posty: 251
Lokalizacja: PGO
zapomnialem napisac. wymieniony przekaznik ten srebryny za akumulatorem i wszystko wrocilo do normy pali jak ta lala


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl