MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 3:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 04, 2012 8:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Tematów podobnych wywala mi wyszukiwarka dużo ale jakies inne.

Samochód jeździ prawidłowo rano odpala zawsze od jednego ruchu.
Kiedy ma temp. pracy chcę odpalić, zaskoczy zagaśnie i można kręcić do śmierci.
Na lpg awaryjnie odpala i chodzi , można przełączyć na benzynę i pracuje jak zawsze.

Kable, gumy i inne różne mam nowe, silnik nie pływa chodzi bardzo dobrze jak na ke i lpg.
Zauważyłem że podczas kręcenia nawet nie reaguje na pojedyncze zapłony, nic.
Ale kiedy podczas odpalania wcisnę mu odpowiednio pedał gazu to odpali ale jednak nie zawsze .

Coś czytałem o wtrysku rozruchowym, ale też o magicznym imbusie.
Nie wiem jaka mam mieszankę nikt nigdy tam nei grzebał.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: śr kwie 04, 2012 11:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Nie zacina się klapa spiętrzająca? Miałem taki przypadek, że się przesunęła po lekkim kichnięciu, zahaczała o obwód tej gardzieli i była przez to lekko opuszczona. Dla zimnego silnika różnicy to nie robiło, za to na ciepłym się zalewał przy rozruchu i tylko na wciśniętym pedale gazu odpalał (też niechętnie).

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Post: czw kwie 05, 2012 8:23 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Mi nie strzela , kiedyś mu się zdarzyło to było tak jak piszesz.
Do klapki nie zaglądałem ,ale kiedy była by źle nie stał by idealnie na 750 obr.
Ale zobaczę jak wyjdzie troche slońca.
Dziś po nocy odpalił od razu, pod firmą po około 7 km . tez na PB pali normalnie , no prawie normalnie .

Klapa sama z siebie raczej nie powinna sie przestawić.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw kwie 05, 2012 10:31 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jak masz gaz to może być wszystko ;-)
Być może leją wtryski a do tego pół litra paliwa może stać w kolektorze ssącym i go zalewa.
Być może też źle ustawione jest EHA i wzbogacenie podczas odpalania jest za duże/małe i mieszanka nie palna.
A może zacisna sie zawór powietrza dodatkowego i nie otwiera właściwie podczas rozruchu?
A może...
MB podaje zdaje sie, w papierach, że na gorącym silniku może być konieczne dodanie gazu...

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw kwie 05, 2012 1:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Znaczy cokolwiek i najlepiej podmieniac po kolei elementy, mam drugi grat na częsci podziałam, chyba że sie ocknął i działa już sprawnie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw kwie 05, 2012 3:23 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Pali odpala jeździ normalnie.
Jutro jadę 600km może jakieś fochy.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 12:26 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Miałem coś podobnego, okazało się, że pęknięty był ten gumowy but pod klapą spiętrzającą. Szczelina była przy samym pierścieniu, długości jakieś 3cm. Jak guma była zimna to było w miarę szczelnie, jak się zagrzała i zmiękła to brało za dużo lewego powietrza i wynik jak opisany. Szczelinę znalazłem po ściągnięciu klapy i oblukaniu od środka małym lusterkiem z naciskaniem paluchem :lol:

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 10:18 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Przejechałem już dwa tysiące kilometrów od założenia tematu.
Odpala rozgrzany normalnie, nie pojawił się ten problem więcej.
Gumę mam nową w grudniu wymieniłem.
Ale widać , że co samochód to reaguje na różne usterki inaczej.
W mojej pojawiła się szpara na długość 5 cm przy rancie, mimo tego silnik pracował i odpalał normalnie.
Dowiedziałem się o niej, bo ekonomizer stał na połowie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl