Witam! Ostatni przeżyłem sporo stresu, gdy moja gwiazda po kilku latach bezproblemowego jeżdżenia na lpg zrobiła bum. W wyniku wystrzału pospadało troszkę przewodów, w tym z regulatora wolnych obrotów oraz przewód wchodzący do tzw. klawiatury. Montując wszystko do stanu sprzed strzału, wyczułem luźno zwisającą sprężynkę, z pękniętym z jednej strony uchem mocującym. Zlokalizowana była centralnie pod filtrem powietrza. Niestety ze względu na zabudowę (nic nie widać) nie mam pojęcia do czego służyła i gdzie ją ponownie zamontować? Auto bez niej jeździ, aczkolwiek dziwnie zachowuje się na wolnych obrotach przy zimnym silniku, trzyma je bardzo niskie i są problemy z ruszeniem, gdyż lekkie dodanie gazu powoduje, że auto strasznie zaczyna ciągną do przodu, by po dojściu do około 4000 obrotów gwałtownie się przydławia. Kłopoty występują tylko na zimnym silniku. Będę wdzięczny za jakieś sugestie. Pozdrawiam
_________________ MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991
Pozdrawiam
|