MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 6:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 01, 2004 6:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 19, 2003 8:53 am
Posty: 124
Lokalizacja: Kielce
Czołem po szaleństwach świątecszno sylwestrowych!
Przyziemne pytanie : coś -nie wiem co- brzęczy jak włączam kierunkowskazy lub awaryjne.Słyszę to gdzieś znad tunelu jakby pod przyciskiem awaryjnych.Co to jest bo mi spokoju nie daje i na nerwy działa??
Druga sprawa - jak "mrygnę" komuś długimi to na sekundę gasną mi światła i oświetlenie deski wewnątrz - za moment wszystko jest OK ale czemu sie tak dzieje? Jakieś koncepcje zacnych kolegów?
Acha i znów pytanie - ile sie powinna odmrażać tylna szyba po włączeniu ogrzew. - u mnie trwa to wieczność i w sumie caly czas jest zaparowana.
Czy jesli padło to nagrzewanie to trzeba szybę wymienić czy tylko te "paski zorganizować:)"?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 01, 2004 6:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
1/ Brzeczy przkaznik od kierunkowskazow [prawdopodobnie masz I serie] - jest zespolony z wlacznikiem awaryjnych
2/ zwarcie
3/ To zalezy od wilgotnosci, temp. generalnie max 5 min.. Sprawdz przekaznik - po lewej stronie pod deska - sa dwa - jeden od wycieraczek a drugi od szyby tyl. Paski - moze sie przerwac jakis ale wtedy nie dziala tylko ten przerwany

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 01, 2004 8:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
Takie przerwane paski można naprawić. Sam tego nie robiłem, ale widziałem naprawione.

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 02, 2004 12:22 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Z reguły za większość "numerów" takich jak niepojawianie się świateł mijania przy wyłączaniu długich odpowiedzialny jest zespół przełącznika (tzn tej wajchy przy kierownicy) który poprostu trzeba wymienić.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 02, 2004 11:52 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lip 16, 2003 12:25 am
Posty: 30
Lokalizacja: Żory
Witam
Co do kierunkowskazów to może to być zaśniedziały bezpiecznik (bynajmniej u mnie tak bylo) tylna szyba to już co innego zależy od temp. wilgotnoście i czystości szyby ( sprawdz przekaźnik pod konsolą)

_________________
W-123 200D `79
W-123 300TD `81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 02, 2004 10:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
więc z nie grzejącą tylną szybą:
Jak masz przerwane naparowane druciki grzewcze na tylnej szybie ( np od skrobania wewnątrzej powierzchni szyby) są specjalne zestawy naprawcze, tzn. sprawdzasz która nitka ci nei grzeje, potem odtłuść powierzchnie , i za pomocą pędzeleczka malujesz cały pasek, jest to takie ustrojstwo - klej przewodzący prąd i poprostu jak masz pękniętą nitke to ją naprawisz, koszt tego kleju ( lakieru, czy coś w ten deseń, ale na pewno śmierdzące :-? ) jest ok 20zł i już działa [zlosnik]

Jeśli się długo nagrzewa to musisz sprawdzić czy styki ( wsówki ) nei sa zaśniedziałe przy szybie ( tam płynie dośc duży prąd i sobie lubi zaśniedzieć) , papierek ścierny drobnoziarnisty i przeczyścić, mógł również uledz uszkodzeniu przewód zasilający, taz jak zdejmiesz kawałek izolacji i będzie ciemny ( czarny ) a nie miedziano- błuszczący to musisz sobie przewód wymienić, poprostu był przegrzany, zwarcie czy coś z tym stylu - poprostu się skopcił:) , więc tylko do wymiany - wszystko inne nei daje rady ( a z kabelkami to mam do czynienia na co dzień więc Ci mówie - żadne cudowne preparatu nie dziłaja - one są dobre na styki i miejscja łączneia)

A przekażnik ... a co ma przekażnik jesli ma nienadpalone styki do słabego grzania tylnej szyby?? może mi to ktoś wytłumaczyć, , jeśli go rozbierzesz to i tak tam nic nei zrobisz, jeyne co można zrobić to przetrzeć papierkiem przypalione styki - z resztą po stanie styków można poznać co jest z odbiornikiem : jak są czarne skopcone, nadpalone to zwarcie lub duża upływnośc izolacji (tzw przetarcie) , ale też jest opcja ( często spotykana w polonezach przy przewodach przelotki na tylna klape) to masz "lekkie zwarcie" np. przetarta izolacja i smar lub brud z wodą tworzą zwarcie do masy , ale nei tak żeby popłynął duży prąd, tylko nie duży.... ale jednak plynie.... bezpiecznik nei przepali się, a prąd sobei będzie niekontrolowanie upływał, i już..... napięcie spada).....

duża oporność połacznei z masą auta - zardzewiały, zaśniedziłe moijsce łączenia z karoserią.....

innych opcji nei ma!!!

A tych nitek ne nakleich, ale są naparowywane na powierznie szyby i lakierowne - wiec jak masz uszkodzone nitki to możesz je połatać ale tylko to możesz zrobić, innej opcji ne ma [szalone]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 03, 2004 9:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 19, 2003 8:53 am
Posty: 124
Lokalizacja: Kielce
BÓG ZAPŁAĆ ALL!!! teraz spokojnie sobie siąde i sprawdzę w garażu.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl