MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 7:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 28, 2010 9:32 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
mam u siebie zapodany wzmacniacz wraz z kondensatorem 1.2 F, zamierzam dołożyć drugi który ma dźwigać dość duży głośniczek :), pytanie jest takie czy kondensator o takiej wartości wystarczy na obydwa wzmaki , czy założyć większy np. 3F albo 5F , czy założyć drugi kondensator ?? :-?

_________________
W 123 300D `77


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 29, 2010 10:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
heh.. nie chce wychodzić na głównego krytyka wszystkich planów zmian c.a.

Ale po wartosciach tych kondów widze ,że główne ich zadanie to lepszy sen własciela i wieksza medialnosc instalacji...

jakie odległości masz miedzy tymi piecami , gdzie sie znajduje kondestator itp. inaczej odpowiedz to głównie wróżenie z fusów.

A jak już chcesz coś zmieniać , to założy bym coś markowego jakiegoś braxa ,czy helixa .


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 29, 2010 7:03 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
Dzięki za odpowiedź może i ,a, spokojniejszy sen ,ale chciałbym aby ta instalacja była skuteczna nie medialna , powiedzmy jestem początkujący w te klocki , to może wiecej obydwa wzmacniacze są w kufrze w tej chwili podpięty do konda jest tylko jeden który rusza głośniki wewnątrz tj przód i tył kabel od konda do wzmacniacza ma około 25- u cm, drugi wzmak jest przaktycznie tez pod ręką , długość kabla nie powinna wyjść dłuższa niż 30 cm , kableprzyłączeniowe mają dość słuszne przekroje raczej na okablowaniu starałem się nie oszczędzać .Generalnie nie muszę tego wszystkiego uruchamiać na już po prostu chciałbym to zrobic dobrze , nie zależy mi na burzy w autku tylko na dobrej jakości . Jestem otwrty na porady z góry dziekuje :)

_________________
W 123 300D `77


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 29, 2010 9:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
:)

starał bym się te odległości maksymalnie zmniejszać. Jeżeli to jest w okolicach tych 25 cm, jest jak najbardziej ok.
Narazie podłączył bym ten drugi i obserował co sie dzieje.
A jak masz rozwiązane zabezpiczenia ,a jakie są przekroje i jakie tam masz piece??

z innej beczki jak miał bym to u siebie dał bym rozete ,i do każdego pieca osobny kondesator,możliwie najbliżej wejscia. U siebie mam pod każdym wzmacniaczem 10ah akumulator , a wpłytke wlutowana jest bateria kondestorów( nie pamietam teraz wartosci) ,źle spie jak mam za mało prądu ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 6:14 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
Hmm dostałem do myśłenia ,na początek może inwentaryzacja piecyk pierwszy IMPULSE USAcoustic VU - 4600 - 600W ,4kan podejrzewam że to 600 to jest max RMS- u nie znam ,zasila on całą kabine przód średnie + gwizdki i tył midsuby + gwizdki ,drugi piecyk STREET POWER FMA 5.4 , 4 x 60W przy 4 Ohm , ten będzie chodził na mostku woofer 12` IMPULSE USAcoustic FC - 1500. Pora na kabelki masa przekrój samego kabla bez otuliny 12mm, plusowy 8mm ,zabezpieczenie na zasilaniu przed kondem bezpiecznik 40 A. Bazowałem na radach niestety domorosłych "specjalistów" ,a chciałbym tojednak zrobić dobrze . Interesuje mnie sprawa dodatkowego aku, jak to podłączyć bo czasami nie ukrywam mam braki w zasilaniu ,wiadomo światełaka dmuchawa itp.

_________________
W 123 300D `77


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 7:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
zadam pare pytań ,bo pewnych rzeczy nie rozumiem, ale może poporstu podszedłes do nich inaczej

sewelbike pisze:
Pora na kabelki masa przekrój samego kabla bez otuliny 12mm, plusowy 8mm


skąd taki pomysł na dwa różna przekroje ??
dlaczego tak duże srednice 12 mm to 113 kwadrat, nie zazdroszcze Ci walk z układaniem tego. Masz jakies zdjecie tego przewodu.
U siebie mam ok 9 bo 75 .to już nie było przyjemne.8 by było całkiem spoko ,jeżeli jest to srednica a nie pole przekroju.

Rozumiem ze za akumulatorem masz bezpiecznik??( ok 30cm)


wiesz takie objawy z dmuchawą i swiatłami to raczej szukał bym gdzie coś zwiera lub nie zwiera. Sprzwdził bym masy ,skrecenia przewodów itp. To raczej nie brak prądu, w każdym razie bardzo rzadko.
dodatkowy akumulator nie jest żadnym problemem ,jeżeli jest odpowiednio zabezpiczony i odciety przekaznikiem .Akumulatory o różnych pojemnościach lubia sie wzajemnie rozładować, te o tych samych zresztą też. Mogłbyś zrobić jakiś schemat tego systemu łatwiej bedzie sie mu przyjrzeć.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 7:39 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
jak już wspominalem szedłem za rada "specjalistów " w temacie twierdzili oni że masa musi być jak najgrubsza ,plusowy może być cieńszy, teraz po dłuższych poszukiwaniach i ppoczytaniu trochę zacząłem dochodzić że ci spece to trochę do bani :). 8 mm to oczywiście średnica ,bezpiecznik jest oczywiście z przodu kabel od baterii ma około 1,20 tam tylko znalazłem miejsce izałożyłem rozdzielacz na radio i wzmacniacz , w tym rozdzielaczu są bezpieczniki

_________________
W 123 300D `77


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 9:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
wiesz jeżeli zabezpiecznie masz na poziomie 40A ,to i tak ten 8mm przewód jest 5 krotnie przewymiarowany.
Jedno co na bank musisz zrobic przy takich grubych przewodach , pokombinuj z bezpiecznikiem zeby był bliżej.Taka 8mka wczesniej spali ci auto jak sama sie spali podczas wypadku.Z tym nie ma zartów ,wiedziałem juz pare takich akcji.

Co to wogle za auto ?? masz jakieś zdjecia ??
Zafascynował mnie twój pomysł i realizacja :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 11:53 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
Ha cieszy mnie że ktoś się w końcu znalazł kto ma ochote coś doradzić , samochód to klasyk MB W123, a z przeniesieniem tego bezpiecznika bliżej może być trudność ,bo już kombinowałem aby umieścić go jak najbliżej aku ,ale nijak nie ma tam miejsca <br>Dodano po 2 minutach.:<br> a gdyby dać mocniejszy bezpiecznik ,z tego kabla będą docelowo szły obydwa piecyki np 60 A? <br>Dodano po 31 minutach.:<br> kurcze chyba troche nielogiczne skoro jest ryzyko że spali się najpierw kabel to może jaka 30 byłaby lepsza? <br>Dodano po 10 minutach.:<br> http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00455.jpg
tojest bagażnik na chwilę obecną sorki za jakość ale robione na szybko komórką
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00061.jpg
a to reszta pojazdu który zamierzam sponiewierać i jak co niektórzy mówią "zgwałcić" :)

_________________
W 123 300D `77


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 31, 2010 12:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
sewelbike pisze:
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1264891762_DSC00061.jpg
a to reszta pojazdu który zamierzam sponiewierać i jak co niektórzy mówią "zgwałcić"

tam to co póki co planujesz nawet nie jest pół gwałtem, możesz chopaków którzy byli na spocie secow latem zapytac jak wygladało moje auto.

W listopadzie wyglądało juz tak
Obrazek
i nadal sie rozwija..


wracając do tematu wrzuć mi prosze zdjęcie tego co masz pod maską.
Wiesz zmiana bezpiecznika to taki półsrodek,naprawde ten wymysł ,że nie wiecej jak 30cm od akumulatora , nie jest martwym pomysłem.

następna uwaga jest taka,że zawsze zaklejaj góre kondesatora taśmą . Przynajmniej nie zrobisz sobie z niego spawarki wsadzajac torbe z matalowym uchwytem.

Wiesz ale te przewody nie są grubsze nie mają wiecej niż 6 mm srednicy, widze to po stosunku srednicy do śruby ,moja 9tka jest tak duża ,że jest grubsza od klemy w akumulatorze.a do tego kondesatora nie podszedl byś w żaden sposób bo byś jej nie złamał .Co nie znaczy ,że przewody które masz nie są przyzwoite.

Co do przygasania swiateł , twoje auto nie jest najmłodsze, sprawdz wszystkie połączenia prądowe, miejsca w których łapana jest masa ..itp. Wydaje mi sie ,ze tam odnajdziesz przyczyne spadków napięcia.


A jaki masz pomysł na instalacje suba ??


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 31, 2010 1:35 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
postaram się wrzucić za dnia fotkę spod maski ,co do kabelków to może głupio zabrzmi ale mierzylem suwmiarką ,ale fachowcem nie jestem mogę sie mylić ,no i teraz sub otoż poniewaz zalezy mi na miejscu w kufrze ,niestety czasem się przydaje :) ,wymyśliłem sobie wbudować go w koło zapasowe ,metodą prób doszedlem że ten głośnik najlepiej gra w małej skrzynce lub po prostu bez skrzyni wmontowany w jakąś półkę itp, w dużych pojemnych skrzynkach jego dynamika zupełnie ginie dźwięk się robi zupełnie do bani na probę zakładałem go w miejsce docelowe bez wytłumienia i całej reszty i było OK szybki sympatyczny basik w sam raz ,więc myśle że to rozwiązanie poiwnno mnie bynajmniej zadowolić <br>Dodano po 1 minutach.:<br> podoba mi się u Ciebie rozwiązanie gwizdków niestety ja mam lustra manualne i ten pomysł odpada <br>Dodano po 2 minutach.:<br> co do gwałtu to mialem na myśli sympatyków klasyków do których ja też się zaliczam ,ale czy to maja wina że u mnie musi grać powiedzmy przyzwoicie ,bo do dobrego to jeszcze daleka droga , albo wcale, [zlosnik] z dwojga złego wolę pierwsza opcje

_________________
W 123 300D `77


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 01, 2010 10:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
sewelbike pisze:
co do kabelków to może głupio zabrzmi ale mierzylem suwmiarką ,ale fachowcem nie jestem mogę sie mylić



mozesz sie nie mylić ,tylko po wyjsciu z otuliny poprostu spuchł;)

jako sedzia musiałem sie nauczyć sprawdzać instalacje bez odczytywania napisów na przewodach.Stad tez mniej wiecej potrafie ocenić grubość przewodu przez porównywanie go do różnych rzeczy.Uważam ,że i tak te przewody sa ok.Wiec raczej nie skupiał bym sie na tym.

Jeszcze mówiąc o instalacji fajnie ,że te przewody pospinałeś. Odrazu widać ,że zależy Ci na tym.



sewelbike pisze:
podoba mi się u Ciebie rozwiązanie gwizdków niestety ja mam lustra manualne i ten pomysł odpada



:) a jak myślisz że jest w moim secu, lewe lusterko też jest maunalne. A te tweetery to 86mm głośnika .tBardziej cywilizowane na pewno byś zmieścił , a co do miejsca ,popostu tak wyszło z prób i doświadczeń.W którymś wątku to opisałem



sewelbike pisze:
wymyśliłem sobie wbudować go w koło zapasowe


nie jestem jakimś specjalnym zwolennikiem tego typu rozwiązań , po pierwsze układ napedowy głosnika musi pracować , z dodatkowym obciążeniem- grawitacja. To jeszcze mercedesowski bagażniki z zbiornikiem za kanapą tworza układ podobny do bandpasu i poźniej to ciezko opanować



sewelbike pisze:
etodą prób doszedlem że ten głośnik najlepiej gra w małej skrzynce lub po prostu bez skrzyni wmontowany w jakąś półkę itp, w dużych pojemnych skrzynkach jego dynamika zupełnie ginie dźwięk się robi zupełnie do bani na probę zakładałem go w miejsce docelowe bez wytłumienia i całej reszty i było OK szybki sympatyczny basik w sam raz ,więc myśle że to rozwiązanie poiwnno mnie bynajmniej zadowolić



fajnie ,że kombinowałeś.A mam pyatnie jak jak by tego suba zmiejszyć ,30stka to naprawde dużo .Duzo szczesliwyszym układem jest jedna lub dwie 25 ,łatwiej to okiełznać.A jak chesz naprawde szybko to może wcisnąć coś pod nogi pasażera.Ja mam tak ,wrażenia są zabójcze.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 02, 2010 4:13 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
po wyjsciu z otuliny poprostu spuchł;)

najprawdopodobniej tak właśnie jest sorki nie wziąłem tego pod uwage, brak doświadczenia :)

Co do spinania kabli to zboczenie zawodowe ,jestem montazystą napędów do różnej maści bram i przy sterownikach kabli jak się domyślasz nie brakuje , a nic mnie tak nie wkurza jak plączące sie kable :), docelowo chciałbym na grodzi porobić takie uchwyty do kabli i położyć je wszystkie obok siebie w kolejności myśle że doda to troszkę smaczku .
Z tweeterami i owszem coś będę kombinował , myślałem żeby w przednich słupkach tam jest tapicerka na grubym drewnianym profilku ,dopasowac otwornicę i praktycznie cały się schowa i kąt osiągnę też bez żadnego problemu .




mercedesowski bagażniki z zbiornikiem za kanapą tworza układ podobny do bandpasu i poźniej to ciezko opanować

nie za bardzo czaję ten termin "bandpas " z czym to sie je ,jeśłi chodzi o to że nie ma przejścia pomiędzy bagażnikiem a kabina to rozwiązałem to w ten sposób że wymontowałem skrzynkę na apteczke , odciąłem całe denko , a zamiast pokrywy jest taka siatka jak na osłony na kolumny .


.Duzo szczesliwyszym układem jest jedna lub dwie 25 ,łatwiej to okiełznać.A jak chesz naprawde szybko to może wcisnąć coś pod nogi pasażera.Ja mam tak ,wrażenia są zabójcze.[/quote]

Mówiąc o tych 25 - ach masz na myśli jednak jakąś skrzynkę , osobiście wolałbym uniknąć dodatkowych skrzynek ze względu na miejsce ,co prawda bagażnik jest duży ale przy dzieciach czasem jest potrzebny w całości . Co do o czymś pod nogi pasażera masz na myśli jakiegoś suba aktywnego w płaskiej obudowie , nie miałem nigdy z tym do czynienia i pojęcia nie mam jak to pracuje . Troszke szkoba byłoby mi się pozbywać tej 30 bo naprawde fajnie gra ma taki dynamiczny ,szybki bas, a nie tak jak nieraz słyszę na ulicy burczybasy między innymi mój dotychczasowy"guru" znaczy sie sąsiad uważa że dobry bas to jest wtedy jak się flaki wywracają , jadąc z nim nie słyszy się muzyki tylko ją czuje :)

_________________
W 123 300D `77


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 12:01 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
sewelbike pisze:
po wyjsciu z otuliny poprostu spuchł;)

najprawdopodobniej tak właśnie jest sorki nie wziąłem tego pod uwage, brak doświadczenia


Temat przewodów bym olał
sewelbike pisze:
Co do spinania kabli to zboczenie zawodowe ,jestem montazystą napędów do różnej maści bram i przy sterownikach kabli jak się domyślasz nie brakuje , a nic mnie tak nie wkurza jak plączące sie kable , docelowo chciałbym na grodzi porobić takie uchwyty do kabli i położyć je wszystkie obok siebie w kolejności myśle że doda to troszkę smaczku


A nie chcesz mi wpaść bram poprawić;)Ci co mi zakładali byli jakimiś skończonymi partaczami.
sewelbike pisze:
nie za bardzo czaję ten termin "bandpas " z czym to sie je ,jeśłi chodzi o to że nie ma przejścia pomiędzy bagażnikiem a kabina to rozwiązałem to w ten sposób że wymontowałem skrzynkę na apteczke , odciąłem całe denko , a zamiast pokrywy jest taka siatka jak na osłony na kolumny

No własnie i w takim układzie ,jest to ustrój pasmowo przepustowy.Gdyż skrzynka w której jest głośnik jest jedna komorą , bagażnik druga , twój otwór na apteczke bassreflexem.I wszystko jest dobrze jak w miare to brzmienie Ci pasuje,jak chcesz coś porawić zaczynają się dziać cuda...
( nie chce pozostawiać tego tematu na słowie ''cuda'' ,ale boje sie że rozpisanie się na ten tamat pochłoneło by mi 3-4 godziny) Własciwości takiego układu wykorzystuje sie na dyskotekach czy w kinie domowym. W samochodzie ,kiedy zależy komuś na brzmeniu już sie od tego ucieka.
Jeżeli już dojdziesz do takiego etapu ,że bedziesz chciał coś zmienić z subbasem myśle ze warto wrócić do tego tematu.





sewelbike pisze:
mój dotychczasowy"guru" znaczy sie sąsiad uważa że dobry bas to jest wtedy jak się flaki wywracają , jadąc z nim nie słyszy się muzyki tylko ją czuje



eee :) przyanjmniej Cie pasją zaraził.Wydaje mi się ,że lepszy taki guru niż jak byś sie wychował na forum cas i faqu Nazara;)
sewelbike pisze:
Mówiąc o tych 25 - ach masz na myśli jednak jakąś skrzynkę , osobiście wolałbym uniknąć dodatkowych skrzynek ze względu na miejsce ,co prawda bagażnik jest duży ale przy dzieciach czasem jest potrzebny w całości



nie do końca ,myslałem bardziej w skali marko. 25tki do car audio zawsze wymgają mniejszych obudów i są łatwiejsze w adaptacji ,jeżeli jednak na ten moment jesteś zadowlony. tak jak już wczesniej napisałem odpuscił bym to.Musisz do pewnych rzeczy dojść, i nie mam na myśli zmiany suba na mniejszy itp. Poprostu bedziesz wypracowywał jakąś swoja koncepcje na to wszytsko. Ból posiadania dzieci też ostanio poznałem rozstając sie z moim cl. Wycieczka z małym do dziadków ,wymuszała na mnie zabranie trumny na dach.;)


sewelbike pisze:
Co do o czymś pod nogi pasażera masz na myśli jakiegoś suba aktywnego w płaskiej obudowie , nie miałem nigdy z tym do czynienia i pojęcia nie mam jak to pracuje


Kompletnie nie to..takie urządzenia lepiej odpuscić. Z tego nawet nie ma jak wydobyć sie subbas.Jak się dobrze u wpatrzysz w to moje zdjecie.Przed nogami pasazera jest skrzynia.Ok 15l , a w niej 8'' przetwornik. Jest to rozwiązanie na pewno inne i reprodukujące najniższe rejestry w zupełnie inny sposób niż systemy przetwornikem w bagażniku.
Tego dobrze jest tego posłuchać ,żeby mieć swiadomość w która strone inne.


Na pewno dobrze podszedłeś do tematu prądu i instalacji.
Warto by było jak byś w jakiś sposób pochylił sie nad zjawiskami związanymi z tym co reprodukują posiadane przez Ciebie przetworniki.
Nie wiem jaki jest układ wnętrza w w123.Ale podejrzwam ,że zbliżony do reszty mercedesów, ze słupkami wchodzącymi mocno wewnątrz auta.
Montując tweeter na słupku,rzerzucasz wszystko jeszcze bardziej na prawa strone. Wtedy może lepiej jest zastanowić sie nad sygnałem mono ;).Efekt dość zbliżóny.Oczywiście moge sie mylic co do w123,ale polecał bym pobawienie sie samym systemem przednim ,raz z wysokotnówkami na słupku , w osłonach lusterek ,czy może na desce walące pionowo do góry.

To też jest choroba jak z tym przewodem.Troche pojazdów ''zniszczyłem''
jakieś ilości słuchałem, stąd też pojawiają sie pewne wątpliwości ,może nie zawsze słuszne, choć w pewien sposób uzasadnione.


Chciał bym tez zapytać jak rozwiązałeś kwestie odzielenia przodu ,głosnika od tyłu w pozostałych przetwornikach które masz w aucie?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 10:17 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 9:39 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
wau pisze:
A nie chcesz mi wpaść bram poprawić;)Ci co mi zakładali byli jakimiś skończonymi partaczami


Ha ha może i ja na cos bym sie przydał ,:) jaki rodzaj bramy, model napędu i oczywiście jakie objawy ,czase może być jakaś pierdoła a jak znam życie takie pierdoły są najbardziej uciążliwe :)

wau pisze:
wszystko jest dobrze jak w miare to brzmienie Ci pasuje,


pasuje jak pasuje nie mam niestety zbyt dużego doświadczenia w kwestii tego co można osiągnąć , wydaje sie że jest OK ,ale pewnie może być lepiej, ostatnio przegładając alledrogo znalazłem takie oto cudo http://www.allegro.pl/item900332398_vib ... oznan.html
i pomyślałem sobie o zapikowaniu tegoż czegoś za podłokietnikiem w tylnej kanapie , aby wspomóc tą 12 z kufra ,tylko proszę sie nie śmiać :)


Rozumiem że ta skrzynka z przodu nie jest jedyną , więc gdybym coś takiego popełnił to normalnie podłączam obydwa suby pod jeden piecyk tyle że bez mostka ??, faktycznie miejsca tam jest całkiem sporo ,ciekaw jestem coz tego by wyszlo :o

wau pisze:
ze słupkami wchodzącymi mocno wewnątrz auta.
Montując tweeter na słupku,rzerzucasz wszystko jeszcze bardziej na prawa strone. Wtedy może lepiej jest zastanowić sie nad sygnałem mono .Efekt dość zbliżóny.Oczywiście moge sie mylic co do w123,ale polecał bym pobawienie sie samym systemem przednim ,raz z wysokotnówkami na słupku , w osłonach lusterek ,czy może na desce walące pionowo do góry.

aktualnie gwizdki walą do góry ale jakoś to mi nie za bardzo odpowiada , o ile z tyłu są umiejscowione bez mała tak samo i słychać je genialnie to przód jakoś ginie , co do sygnału mono to nie bardzo , ponieważ dużo słucham muzyki elektronicznej ( nie mylić z techno , house itp) a tam akurat często jest sytuacja że właśnie wysokie tony tworza pewien klimat i to właśnie wtedy mono raczej odpada , trza będzie poszukac innej drogi .

wau pisze:
Chciał bym tez zapytać jak rozwiązałeś kwestie odzielenia przodu ,głosnika od tyłu w pozostałych przetwornikach które masz w aucie?


nie za bardzo rozumiem to pytanie , gdybyś mógł sprecyzować

Dziękuje za dotychczasową wyrozumiałość i cierpliwość , ale podejrzewam że jeszcze nie raz zadam jakieś pytanie z pozoru głupie ,ale często żargon fachowy nie zawsze jest zrozumiały dla laika :)

_________________
W 123 300D `77


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl